به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 180005
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1





 

کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي فوتبال اسامي 45 بازيکن را اعلام کرد تا آنها براي حضور در اردوي تيم ملي جهت ديدار با بحرين آماده باشند.


 خسرو والي زاده مدير رسانه اي تيم ملي فوتبال گفت: اين فهرست اوليه بازيکنان مد نظر کي روش جهت اطلاع بازيکنان و کسب آمادگي حضور در اردوي تيم ملي است و روز نهم مهرماه از ميان اين 45 نفر 23 بازيکن به اردو دعوت خواهند شد.

 وي افزود: اردوي بعدي تيم ملي براي ديدار با بحرين در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 از روز دهم مهرماه تشکيل مي شود.

 اين ديدار ساعت 18.30 روز 19 مهرماه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

 اسامي 45 بازيکن مدنظر سرمربي تيم ملي ايران به شرح زير است:


 دروازه بانان
سيد مهدي رحمتي،شهاب گردان،عليرضا حقيقي،وحيد طالبلو

 مدافعان
خسرو حيدري،ميلاد فخرالديني،حسين ماهيني،احسان حاج صفي،مهرداد جماعتي،پژمان منتظري،هادي عقيلي،حنيف عمران زاده،محمد منصوري،مهرداد پولادي،سيد جلال حسيني،محمد نصرتي 

 هافبکها
جواد نکونام،آندرانيک تيموريان،حسين بادامکي،اميد ابراهيمي،قاسم حدادي فر،مازيار زارع،پژمان منتظري،محسن مسلمان،ميثم بائو،ايمان مبعلي،مجتبي جباري،محمد نوري،علي کريمي

 مهاجمان
ميلاد ميداودي،اشکان دژاگه،محمد نزهتي،محمد رضا خلعتبري،غلامرضا رضايي،آرش افشين،جواد کاظميان،هادي نوروزي،مهرداد اولادي،ميلاد زنيد پور،مسعود شجاعي،سعيد دقيقي ، حميد رضا علي عسگري،کريم انصاري فرد ،محمد قاضي و فرهاد مجيدي.



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:32 توسط Mostafa Mirzaei |

 

حبيب کاشاني پس از حدود 96 ساعت سکوت مي‌گويد از حميد استيلي و کادر فني پرسپوليس حمايت کامل را انجام مي‌دهد و به آنها اعتقاد دارد.


   سرپرست باشگاه پرسپوليس امروز مصاحبه‌اي با روزنامه پرسپوليس انجام داده و از حميد استيلي و کادر فني‌اش حمايت کرده است.

کاشاني مي‌گويد:«بعد از ديدار با استقلال دو جلسه با حميد استيلي برگزار کردم و نقطه نظرات او را پيرامون نمايش پرسپوليس در ديدار با استقلال جويا شدم. استيلي نقطه نظرات خود را مطرح کرد و من هم شنيدم. از همين رو تصميم بر اين شد تا فردا (چهارشنبه) جلسه کميته فني باشگاه تشکيل شده و حميد استيلي مقابل اعضاي اين کميته حاضر شود تا اظهارات، دلايل و نقطه نظرات خود را به اعضاي محترم اين کميته اعلام کند. ما شخصا به کار حميد استيلي، اعضاي کادر فني و تک تک بازيکنان پرسپوليس اعتقاد داشته و از آن‌ها حمايت مي‌کنيم».

سرپرست پرسپوليس در مورد انتخاب اعضاي هيات مديره که امروز از سوي وزير ورزش و جوانان اسامي آن‌ها اعلام شود، گفت: «اميدوارم آقاي عباسي وزير محترم وزارت ورزش و جوانان افرادي همسو در جهت منافع باشگاه پرسپوليس را به عنوان اعضاي هيات مديره انتخاب کند، نه مثل افرادي که در سال‌هاي گذشته در جهت منافع شخصي و جزيره‌اي خود عمل مي‌کردند. اميدوارم اين انتخاب براي پرسپوليس و خيل عظيم هوادارانش راهگشا باشد.»

 



+ نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:46 توسط Mostafa Mirzaei |


 

تمرين تيم فوتبال پرسپولس صبح امروز برگزار شد.


     تمرین پرسپولیس از ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد که در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به مرور کارهای تاکتیکی و استارت‌های کوتاه و بلند پرداختد.

* 10 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و پنج لیدر هم که لیدرهای درجه 2 پرسپولیس بودند. در تمرین امروز حضور داشتند. آنها هنگامی که حمید استیلی در حال صحبت کردن با بازیکنان بود، با یکدیگر صحبت می‌کردند و می‌گفتند سرمربی تیم در حال صحبت کردن با بی غیرت‌ها است.

* جواد کاظمیان، علی کریمی،مازیار زارع و محمد نوری اختصاصی تمرین کردند.

* بازیکنان ملی پوش پس از 50 دقیقه محل تمرین را ترک کردند و به بیرون از ورزشگاه درفشی فر رفتند.

*مهرداد اولادی در تمرینات گروهی شرکت کرد. استیلی با فریادها بلند به بازیکنان تذکر می‌داد که مواظب برخوردهای خود با اولادی باشند.

* با توجه به شایعات روز گذشته امروز هم همه منتظر حبیب کاشانی در تمرین پرسپولیس بودند اما خبری از سرپرست باشگاه نبود.

* کریمی و سومدیک نیم ساعت زودتر از سایر بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند، بر خلاف روز گذشته امروز عکاس و خبرنگاران چندانی از تمرین استقبال نکردند. 

* مازیار زارع 20 دقیقه وزنه زد که در کنار این سرخ پوشان، بازیکن آلمانی پرسپولیس نیز در تمرین امروز هم حضور داشت.

* در تمرین امروز محسن عاشوری، مربی تیم دقایقی با نوری،‌نوری و استیلی به گفت و گو پرداختد.

* ابراهیم شکوری پس از غیبت در تمرین روز گذشته امروز در جمع قرمز پوشان حضور پیدا کرد.

* علیرضا محمد تنها غایب تمرین امروز بود.

* یکی از لیدرهای منتصب به باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز حضور پیدا کرد و برای توجیه کار روز گذشته لیدرها به سخنرانی مقابل خبرنگاران پرداخت. این لیدر مدعی بود که افرادی که روز گذشته با نوری و رضایی درگیر شدند، اصلا لیدر نبودند این در شرایطی بود به افرادی که روز گذشته باعث مشکلاتی در تمرین پرسپولیس شدند از درب اصلی این ورزشگاه وارد شده بودند و اصلا هواداران حق وارد شدن از این در را ندارند.

* یک مدرسه فوتبال از قوچان در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* تجمع هواداران مقابل درب ورزشگاه درفشی فر باعث شد که کریمی دقایقی با هواداران صحبت کند.

* آگهی ترحیم مراسم چهلم بابک معصومی در تمرین امروز پخش شد.

 



+ نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:37 توسط Mostafa Mirzaei |


 

کمک داور مضروب ديدار تيمهاي تراکتورسازي و نفت تهران جزئيات درگيري اش با اميرقلعه نويي و چند فرد ناشناس را تشريح کرد.


    حمید غمزه کمک داور مضروب دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران در خصوص اتفاقات پیش آمده برای وی پس از پایان بازی، به خبرنگار مهر گفت:  پس از سوت پایان بازی، یک بطری آب که از داخل زمین به سمت من پرتاپ شده بود، به شدت به کمرم برخورد کرد که هنوز اثر کبودی و سیاهی آن روی پشت من باقی مانده است.

وی افزود : در بین راه هنگامی که به سمت رختکن داوران می رفتم،  قلعه نویی به سمت من آمد و شروع به داد و بیداد کرد که تو گل سالم ما را در دقیقه 70 آفساید گرفتی و من در جوابش گفتم، شما اول نوار بازی را ببینید اگر اشتباه کرده بودم آنوقت اگر خواستید مرا بکشید ومن از قضاوتی که کردم مطمئنم. سپس قلعه نویی گفت "تو اصلا از فوتبال و فیلم چیزی سرت می شود که حالا به من می گویی نوار بازی را ببینم؟ زمانی که تو بچه بودی من فوتبال بازی می کردم. من از درون زمین می توانم تشخیص دهم که چه اتفاقی افتاده است."

 غمزه ادامه داد: در حالی که من همچنان از ناحیه کمر احساس درد می کردم ، یکی از همراهان قلعه نویی گفت" او اهل گیلان است " و پس از آن قلعه نویی بر آشفته تر شد و گفت" چون ما در رشت  تیم داماش را شکست دادیم تو از عمد اشتباه کردی تا تلافی کنی! تو جزو، دارو دسته عابدینی هستی. تو باید پاسخگوی هواداران تراکتور سازی باشی" و سپس شروع به توهین کردن به من کرد.

وی افزود: بعد از این درگیری لفظی من به هتل رفتم، کت و شلوارم را عوض کردم تا راحت بتوانم پشت فرمان خودروی شخصی خود رانندگی کنم.زسپس به سمت رشت حرکت کردم.

کمک داور مضروب خاطرنشان کرد:  زمانی که در پمپ بنزینی توقف کردم، ناگهان سه نفر از ماشینی پیاده شده و به سمت من حمله ور شدند که یکی از آن سه نفر میان سال بود. در این هنگام  سه خودرو که مشخص بود به صورت خانوادگی مسافرت می کنند توقف کرده و من را از دست ضاربین نجات دادند. من اگر می دانستم یک ساعت ونیم آنها مرا تعقیب می کنند به هیچ وجه توقف نمی کردم  چون زمانی که آنها به من حمله ور شدند  برای جلوگیری از درگیری به آنها گفتم که اشتباه گرفته اید و ضاربین  گفتند: ما یک ساعت و نیم است که تورا تعقیب می کنیم و در کمین تو هستیم.

غمزه خاطر نشان کرد: من سه روز از محل کارم مرخصی گرفتم و مدارک مربوط به این موضوع از جمله مدارک پزشکی قانونی را گرفتم و در اختیار پزشکی قانونی قرار دادم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ابتدا نمی خواستم شکایتی کنم اما داوران در تماسهای مکرری که داشتند از من خواستند که شکایت کرده و پیگیری کنم تا در آینده شاهد تکرار بی احترامی به داوران نباشیم، چونکه عمل مشابهی در سال گذشته برای خانبان در تبریز اتفاق افتاد و او توسط جاسم کرار کتک خورد و این قضیه تنها  با وساطت و بدون هیچ شکایتی خاتمه پیدا کرد.

دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد و با برتری 2 بر 1 تیم نفت به پایان رسید.
 



+ نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:34 توسط Mostafa Mirzaei |


 

با شکايت هافبک پيشين استقلال، اين تيم در آستانه کسر 6 امتياز قرار گرفت.


      به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد حیرانی مشاور بین الملل باشگاه استقلال با اشاره به حکم فیفا در مورد بدهی به این بازیکن گفت: هفته پیش این حکم به دستمان رسید که در آن ریز مطالبات "پائولو رینالدو" پرویی -بازیکن کنونی تیم کیه‌وو-  آمده است. بر اساس شکایت مدیربرنامه های این بازیکن، رینالدو بیش از یکصد هزار دلار از استقلال طلب دارد که به این رقم باید جریمه دیرکرد هم افزود.

وی گفت: در حکم فیفا آمده که اگر تا یک ماه این مطالبات پرداخت نشود، فدراسیون بین المللی فوتبال تصمیمات سخت گیرانه تری اتخاذ خواهد کرد و اولین آن کسر 6 امتیاز از تیم استقلال است، کما اینکه به تازگی این اتفاق برای یکی از تیم های لیگ برتری سال گذشته افتاد.

حیرانی افزود: تعجب بر انگیز اینکه رینالدو دستمزد آبان ماه سال 1388 خود را هم نگرفته و این در شرایطی است که استقلال در آن زمان مشکلات مالی نداشت و جریمه این دیرکرد ها به همراه مطالبات معوقه بدهی استقلال را به این بازیکن سنگین تر می کند.

مشاور بین الملل باشگاه استقلال تاکید کرد: با راهنمایی کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در مهلت تعیین شده درخواست تجدید نظر خود را به فیفا ارسال کردیم اما هنوز فیفا به این نامه ما پاسخی نداده است. در صورتی که این درخواست مورد پذیرش فیفا قرار نگیرد، استقلال تنها 20 روز برای پرداخت این پول فرصت دارد.

حیرانی عنوان کرد: این نخستین بار در تاریخ باشگاه استقلال است که اختلافات مالی با یک بازیکن به فیفا کشیده می شود و فیفا دراین مورد تصمیم می گیرد و حالا مدیران استقلال باید تاوان سهل انگاری گروه قبلی را بپردازند.

 



+ نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:25 توسط Mostafa Mirzaei |

 

هواداران تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس مقابل ورزشگاه آزادي پذيرايي شدند.


هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال که از ساعات ابتدایی بعداز ظهر امروز روانه ورزشگاه آزادی شدند توسط ماموران ویژه شهرداری تهران با همکاری فدراسیون فوتبال در چادرهایی روبروی درب غربی ورزشگاه آزادی مستقر و سپس پذیرایی شدند.

همچنین با نصب مونیتورهای بزرگ، هواداران اوقات فراغت خود را به دیدن فیلم‌های سینمایی و فرهنگی پرداختند.

حدود 50 نماینده از شهرداری و حدود 300 مامور نیروی انتظامی در مقابل درب ورزشگاه آزادی برای اسکان هواداران و حفظ نظم تلاش می‌کنند.

همچنین بروشورهایی در خصوص وضعیت استادیوم آزادی، بازی استقلال و پرسپولس و بازی جوانمردانه در بین هواداران پخش می‌‌شود.

گفتنی است تیم‌های پرسپولیس و استقلال ساعت 18:30 روز جمعه دربی هفتاد و یکم را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند



+ نوشته شده در جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,ساعت 1:18 توسط Mostafa Mirzaei |


فهرست کانديداهاي برتري بازيکن سال آسيا اعلام شد

حدادي فر،عقيلي،مجيدي کانديداي بازيکن سال آسيا
 

شانس قاسم حدادي فر براي حضور در ليست نهايي با توجه به همراهي تيم ذوب آهن در ليگ قهرمانان آسيا و تيم ملي در مقدماتي جام جهاني بيشتر از دو بازيکن ديگر است.


 کنفدراسیون فوتبال آسیا اولین فهرست کاندیداهای مرد سال 2011 آسیا را منتشر کرد که در این فهرست 15 نفره نام 3 بازیکن ایرانی نیز دیده می شود. فرهاد مجیدی، هادی عقیلی و قاسم حدادی فر 3 بازیکن ایرانی حاضر در این فهرست هستند.


 کره جنوبی و ایران 3 بازیکن و ژاپن نیز 2 بازیکن در این فهرست دارند. عراق، امارات، چین، ازبکستان، عربستان، اردن و سوریه نیز هرکدام یک بازیکن در این لیست دارند. این فهرست ماه آینده و بعد از بازی های مقدماتی جام جهانی، مقدماتی المپیک، لیگ قهرمانان آسیا و ای.اف.سی کاپ به روز می شود و ممکن است از آن بازیکنی حذف و بازیکنان جدیدی به آن اضافه شوند.
 مراسم انتخاب بازیکن سال 2011 آسیا روز چهارشنبه دوم آذر 90 در کوالالامپور برگزار می شود.


 فهرست کاندیداهای اولین لیست


1. دنگ ژوئوژیانگ(چین)


2.فرهاد مجیدی( ایران)


3.فراس الخطیب( سوریه)


4. قاسم حدادی فر( ایران)


5. ها تائه گون( کره جنوبی)


6. هادی عقیلی( ایران)


7. حسن عبدالفتاح( اردن)


8. اسماعیل مطر( امارات)


9. کیسوکه هوندا( ژاپن)


10. کو جا چئول( کره جنوبی)


11. محمد نور( عربستان)


12. سرور جپاروف( ازبکستان)


13. تاکاشی اینوی( ژاپن)


14. یئوم کی هون( کره جنوبی)


15. یونس محمود( عراق)



+ نوشته شده در جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,ساعت 1:14 توسط Mostafa Mirzaei |

 

بيش از 800 هوادار از سراسر ايران مقابل ورزشگاه آزادي حضور پيدا کردند.


دربی هفتاد و یکم بین دو تیم استقلال و پرسپولیس ساعت 18:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

از همین رو جمعی از هواداران این دو تیم که بیش از 800 نفر بودند، مانند سال‌های قبل، از ساعت 17 بعداز ظهر امروز مقابل درب مجموعه ورزشی آزادی حاضر شدند و با پرچم‌های قرمز و آبی به تشویق تیم خود پرداختند.

هواداران دو تیم از سوی مسئولان شهرداری تهران و نیروی انتظامی در مقابل درب غربی ساماندهی شدند.

گفتنی است به تعداد هواداران دو تیم هر لحظه اضافه‌میشود



+ نوشته شده در جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,ساعت 1:7 توسط Mostafa Mirzaei |


 
فدراسيون فوتبال قطر، از ارايه شکايت باشگاه السد اين کشور نسبت به استفاده 'رحمان احمدي' دروازه بان دو اخطاره تيم سپاهان اصفهان در ديدار رفت اين دو تيم در مرحله يک چهارم ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا، به کنفدراسيون فوتبال آسيا خبر داد.

سايت فدراسيون فوتبال قطر روز پنجشنبه نوشت: باشگاه السد قطر در شکايت نامه خود که به مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شده، آورده است: استفاده از رحمان احمدي دروازه بان تيم سپاهان در اين ديدار غير قانوني بوده است.
باشگاه السد قطر در نامه اعتراض خود توضيح داد: احمدي دروازه بان تيم پرسپوليس ايران در مرحله گروهي فصل جاري ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا بود و در اين مرحله دو کارت زرد را مقابل تيم هاي الاتحاد عربستان و الوحده امارات دريافت کرد.
باشگاه السد قطر اضافه کرد: اين دروازه بان بعد از آن به تيم سپاهان منتقل شد اما در ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا همچنان مشمول محروميت بود و نمي توانست مقابل السد قطر به ميدان برود.
سايت فدراسيون فوتبال قطر در پايان نوشت: شکايت باشگاه السد از تيم سپاهان ايران، امروز (پنجشنبه) به مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شد.



+ نوشته شده در جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,ساعت 1:4 توسط Mostafa Mirzaei |


 

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي درباره شکست اين تيم برابر نفت تهران گفت: بازيکنان تراکتور دچار غرور برتري برابر استقلال شده بودند.


امیر قلعه نویی پس از شکست دو بر یک تراکتورسازی برابر نفت تهران عنوان کرد: ما در نیمه اول خوب نبودیم. اما در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و به نظرم باکیفیت‌ترین بازی لیگ را تاکنون انجام دادیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تراکتور با غرور پیروزی برابر استقلال وارد بازی شدند و نتوانستند عملکرد خوبی در نیمه اول از خود به نمایش بگذارند. در این نیمه رضایت بخش نبودیم اما اگر در نیمه دوم گل دوم را دریافت نمی‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی در مورد داور مسابقه افزود: داوری قضاوت خوبی داشت و من به آنها خسته نباشید می‌گویم. هنگامی که بازی تمام شد داخل زمین شدم و به داور گفتم هنگام اعلام آفساید کمی دقت کند که او در جواب به من گفت شما با من همیشه مشکل داری. در حالی که من به هیچ عنوان او را نمی‌شناسم و در دیدارهای گذشته ندیده بودم.

قلعه‌نویی یادآور شد: از تمام هواداران عذرخواهی می‌کنم و همیشه دوست دارم هجومی بازی کنیم. گل دوم شیرازه تیم را به هم زد و با بدشانسی نتوانستیم به بازی برگردیم. متاسفانه توپ‌های ما در این دیدار به گل تبدیل نشد. از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم زیرا آنها هیچ کدام در زمین بازی راه نرفتند و تمام تلاش خود را انجام دادند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد گل دوم نفت تصریح کرد: به نظرم گل دوم بازیکنان نفت آفساید بود حتی فریدون اصفهانیان ناظر مسابقه و ابهران که یکی از باسابقه‌ترین داوران است، اعلام کردند که احتمالا این صحنه آفساید بوده است. باید فیلم بازی دیده شود و در این زمینه کارشناسان تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: ما به داور بازی نباخیتم بلکه به خودمان باختیم. تیم داوری در مجموع خوب بود اما ما بدشانس بودیم و نتوانستیم به پیروزی دست یابیم. تماشاگران در این دیدار بسیار خوب بودند و تا آخرین لحظه ما را تشویق کردند. از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. عدالت فوتبال امروز رعایت نشد.



+ نوشته شده در جمعه 24 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:59 توسط Mostafa Mirzaei |
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین