به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 560
بازدید کل : 180447
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1




تيم ملي فوتبال ايران براي برگزاري يک اردوي تدارکاتي 12 روزه صبح روز چهارشنبه به وقت محلي وارد اتريش شد.


 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، خسرو والي زاده مدير رسانه‌اي تيم ايران در اين‌باره گفت: 29 بازيکن تيم ايران به همراه کادر فني و ساير همراهان ساعت 7:05 صبح چهارشنبه به وقت محلي با يک فروند پرواز خطوط هواپيمايي اتريش به طور مستقيم از تهران وارد وين شده و در فرودگاه اين شهر مورد استقبال عباس نادري دبيراول سفارت جمهوري اسلامي ايران در اتريش و مسوول بخش رسانه‌اي سفارت قرار گرفتند.

 اعضاي تيم ايران پس از خروج از فرودگاه بلافاصله با يک دستگاه اتوبوس که ازقبل تدارک ديده شده بود عازم منطقه "لوي پرسدورف" شده و ساعت 10 صبح به اين منطقه رسيدند. هتل محل اقامت تيم ايران نيز که "لوي پرسدورف" نام دارد، در منطقه اي زيبا و بسيار آرام واقع شده و اعضاي تيم ملي که کاملا خسته بودند پس از ورود به هتل و صرف صبحانه به اتاقهاي خود رفتند تا به استراحت بپردازند. نخستين تمرين تيم ملي ايران ساعت 18 امروز به وقت محلي (20:30 به وقت ايران) در زمين تمرين که 15 دقيقه با هتل فاصله دارد، برگزار مي‌شود.

 کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران که به پرتغال سفر کرده است، تا ساعتي ديگر به اردوي تيم ايران ملحق خواهد شد. همچنين اميد نمازي دستيار ايراني کي‌روش از روز دوشنبه به منظور هماهنگي بيشتر و انجام کارهاي مقدماتي در اتريش حضور داشت و هنگام ورود تيم به هتل، به استقبال آنان آمد.

 عباس ترابيان سرپرست تيم ملي ايران هم براي شرکت در يک جلسه مهم کاري به قطر سفر کرده و روز جمعه به اردوي تيم ملي ملحق خواهد شد.



+ نوشته شده در چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,ساعت 23:20 توسط Mostafa Mirzaei |

مدافع فصل گذشته تيم فوتبال سپاهان با مسئولان استقلال براي امضاي قرارداد به توافق رسيد.


  سيد جلال حسيني که تا عصر روز گذشته به دليل يک بند از قراردادش با استقلالي ها براي عقد قرارداد به تفاهم کامل نرسيده بود، شب گذشته پس از مذاکره نهايي با مسئولان استقلال که در لابي هتل المپيک برگزار شد، به توافق رسيد.
قرار است امروز نماينده سيد جلال حسيني به باشگاه استقلال برود و چکي که براي اين بازيکن در نظر گرفته شده را بگيرد. امضاي قرارداد با اين مدافع به بعد از بازگشت تيم ملي از اتريش موکول شد.
همچنين مذاکره مسئولان استقلال با کريم انصاري فرد نيز در لابي هتل المپيک صورت گرفت اما منجر به عقد قرارداد نشد. قرار شد ادامه مذاکره با اين بازيکن به بعد از بازگشت اردوي تيم ملي در اتريش موکول شد.



+ نوشته شده در چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,ساعت 23:19 توسط Mostafa Mirzaei |

لوسيانو ادينيو از مس کرمان جدا شد.


  به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، امروز(چهارشنبه) مديربرنامه‌هاي ادينيو در باشگاه مس حضور يافت تا براي وضعيت اين بازيکن در فصل آتي با مسوولان باشگاه کرماني مذاکره کند. پس از صحبتهايي که ميان دو طرف رد و بدل شد، مسي‌ها به اين نتيجه رسيدند که در فصل جديد و با توجه به بودجه خود نمي‌توانند از اين بازيکن برزيلي استفاده کنند.

اين در حالي است که ادينيو پيش از اين اعلام کرده بود در ايران تنها پيراهن نارنجي مس را بر تن مي‌کند. او پيش از شروع ليگ ژاپن با پيشنهادي از جي ليگ روبه‌رو شده بود.

به اين ترتيب ادينيو که در سه فصل گذشته همواره ستاره مس در ليگ برتر بود و گلهاي زيادي را براي اين تيم به ثمر رسانده بود، در اين فصل در تيمي غير از مس کرمان بازي خواهد کرد.

از مدت‌ها قبل شايعات زيادي پيرامون حضور ادينيو در پرسپوليس شنيده مي‌شد.

امروز همچنين مجيد خدابنده‌لو بازيکن فصل قبل پيکان، با عقد قراردادي دو ساله به مس پيوست. خدابنده‌لو دو فصل پيش هم براي نماينده کرمان بازي مي‌کر



+ نوشته شده در چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,ساعت 23:14 توسط Mostafa Mirzaei |

هواداران تيم فوتبال پرسپوليس با سر دادن شعارهايي از استيلي خواستند نسبت به جذب اولادي و کريم انصاري‌فرد اقدام کند.


   تمرين پرسپوليس از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر با حضور 11 بازيکن برگزار شد.

* بازيکنان ملي‌پوش پرسپوليس همراه سعيد عزيزيان، مجتبي شيري و حميدعلي عسگر غايب بودند. شيري از ابتداي هفته آينده تمرينات خود را آغاز خواهد کرد.

* غلامرضا رضايي با رفع مصدوميت در تمرينات گروهي شرکت کرد.

* حدود 40 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند. آنها ابتدا مانند دو روز گذشته عليه سيدمهدي رحمتي شعارهايي سر دادند و سپس به تشويق بازيکنان خود پرداختند. نکته جالب اين بود که بازيکنان ملي‌پوش پرسپوليس که در تمرين امروز غايب بودند بيشتر از سايرين تشويق شدند. همچنين هواداران از حميد استيلي خواستند نسبت به جذب مهرداد اولادي و کريم انصاري‌فرد اقدامات لازم را انجام دهد.

* تمرين پرسپوليس ساعت 12:25 پايان رسيد و ساعت 18 امروز پيگيري خواهد شد.



+ نوشته شده در چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,ساعت 23:10 توسط Mostafa Mirzaei |

مهاجم فصل گذشته گامبا اوزاکاي ژاپن به يک تيم ليگ برتري از قطر پيوست.


 آدريانو فريرا مارتينز، مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال گامبا اوزاکاي ژاپن با عقد قراردادي 3 ساله و رسمي به تيم فوتبال ليگ برتري الجيش قطر پيوست.
 اين مهاجم گلزن برزيلي که فصل گذشته براي گامبا اوزاکا 14 گل به ثمر رسانده بود، پس از مشاوره با وکيلش با تيم ليگ برتري قطر قرارداد امضا کرد.
 رئيس باشگاه الجيش با اشاره به اينکه جذب آدريانو براي باشگاه متبوعش اهميت به سزايي دارد، افزود: اين انتقال از آنجايي مهم است که اين مهاجم برزيلي مي‌تواند در امر گلزني و موفقيت‌هاي فصل آينده الجيش به اين تيم کمک شايان توجهي کند، از همين جهت وي در ليست بازيکناني قرار داشت که الجيش به دنبال جذب آنها بوده است.
 آدريانو فردا با حضور در کشور فرانسه در تمرينات پيش از آغاز فصل الجيش که به مدت 25 روز برگزار مي‌شود، شرکت مي‌کند.
 قطري‌ها پيش از اين با جذب بازيکنان مطرحي از جمله محمدرضا خلعتبري و هادي عقيلي از ايران به دنبال اعتبار براي ليگ اين کشور هستند.
 

 



+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1390برچسب:,ساعت 16:2 توسط Mostafa Mirzaei |

نماينده مهاجم ملي پوش تيم فوتبال سايپا براي انجام مذاکره با سرپرست باشگاه استقلال به اين باشگاه رفت.


 کریم انصاریفرد که عضو تیم فوتبال امید و بزرگسالان ایران است و فصل گذشته را در تیم سایپا سپری کرد، مورد توجه تیم های داخلی و برخی خارجی ها قرار گرفته است. این بازیکن یکی از گزینه های اصلی پرویز مظلومی برای فصل آینده است.

 به همین خاطر از سوی نمایندگان باشگاه استقلال مذاکراتی با این مهاجم صورت گرفته است. صبح امروز شنبه نماینده کریم انصاریفرد به باشگاه استقلال رفت تا با علی فتح الله زاده نشست نهایی را برگزار کند.
 



+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1390برچسب:,ساعت 16:1 توسط Mostafa Mirzaei |

سرپرست تيم فولاد خوزستان گفت: براي جذب بازيکن برزيلي روي بازيکنان سطح بالا و تراز اول تاکيد داريم.


 حسين‌ ابن‌قاسم گفت:‌ تست‌گيري از روز گذشته (سوم تيرماه) با حضور بيش از 100 بازيکن از استان و تعدادي بازيکن خوزستاني از استان‌هاي ديگر آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد. تعدادي از اين بازيکنان را هيات فوتبال استان به ما معرفي کرده است.

 سرپرست تيم فولادخوزستان ادامه‌داد: اين بازيکنان در قالب چند تيم با هم رقابت مي‌کنند و از ميان آن‌ها بازيکنان مورد نظر توسط نعيم سعداوي، کورش بختياري‌زاده، سعيد جوشش، فرينا و جهانبخش داراپور که کادر تيم بزرگسالان را تشکيل مي‌دهند، انتخاب مي‌شوند.

 وي اظهارکرد: همچنين مربيان و مدير فني تيم‌هاي پايه نيز در اين تست‌گيري حضور دارند و آن‌ها نيز براي جذب بازيکن براي تيم‌هاي خود نفرات برتر را شناسايي مي‌کنند.

 ابن‌قاسم درباره سفر جلالي به برزيل گفت: جلالي از روز گذشته (سوم تيرماه) به برزيل رفته است و مديرعامل باشگاه صلاح ديد که براي جذب بازيکن، سرمربي تيم شخصا به برزيل برود. قرار است وي دو يا سه بازيکن انتخاب کند.

 سرپرست تيم فولادخوزستان درباره وضعيت رضا نوروزي گفت: اين بازيکن با تيم ما قرارداد دارد و برنامه‌اي براي جدايي از تيم ندارد.

 



+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1390برچسب:,ساعت 15:57 توسط Mostafa Mirzaei |

فهرست بازيکنان مازاد پرسپوليس با برگزاري جلسه تست سنجش و آمادگي جسماني بازيکنان اين تيم تقريباً مشخص شد.


در حالی که حمید استیلی و مدیران باشگاه پرسپولیس کمتر تمایلی برای بیان صریح فهرست بازیکنان مازاد این باشگاه دارند اما با گرد هم آمدن بازیکنان این تیم در سالن سنجش آکادمی ملی المپیک مشخص شد که استیلی در فصل آینده به کدام یک از بازیکنان فصل گذشته نیاز ندارد.

در مقایسه با ترکیب فصل گذشته تیم پرسپولیس امروز بازیکنانی چون سپهر حیدری، مهدی شیری، رحمان احمدی، سکوبرت، مجتبی زارعی، تیاگوفراگو، وحید هاشمیان، اشپیتیم آرفی، سعید حلافی و غلامرضا رضایی حضور نداشتند.

با توجه به این که استیلی پیش از این اعلام کرده بود تصمیم گیری در خصوص وحید هاشمیان بر عهده کمیته فنی باشگاه پرسپولیس است و همچنین تماس غلامرضا رضایی با کادر فنی پرسپولیس مبنی بر این که در روزهای آینده به جمع سرخپوشان محلق می‌شود، پیش بینی می‌شود که از جمع بازیکنان حاضر به غیر از هاشمیان و رضایی سایر بازیکنان جدا خواهند شد.



+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1390برچسب:,ساعت 15:54 توسط Mostafa Mirzaei |

جنگ لفظي و رواني پله بر ضد ليونل مسي همچنان ادامه دارد.


 مهاجم آرژانتيني آبي ـ اناري‌ها در فصل گذشته موفق‌ترين بازيکن قاره اروپا بود، ولي در ليگا نتوانست به آمار گل زني کريستيانو رونالدو برسد و عنوان آقاي گلي اين رقابت‌ها را به مهاجم پرتغالي قوهاي سپيد واگذار کرد. اين در حالي است که مسي همراه با بارسلونا قهرماني ليگا و ليگ قهرمانان اروپا را در پايان فصل جشن گرفت.

 پله، بازيکن بزرگ فوتبال جهان و برزيل در مقايسه خود و مسي مي‌گويد، کک آرژانتيني بهتر از پله در دوران فوتبالش است: «مسي براي آن که بهتر از من باشد، بايد بيش از 1283 گل به ثمر برساند. اين در حالي است که به باور بسياري مسي در حال حاضر بهترين بازيکن دنيا است و براي دومين بار پي در پي توپ طلاي جهان را از آن خود کرده است.»

 او تاکنون 184 گل براي بارسا به ثمر رسانده و 93 پاس گل را هم براي همبازيانش تدارک ديده است.

 پله درباره نيمار که گفته مي‌شود راهي اسپانيا و رئال مادريد خواهد شد، گفت: «او استعداد فوق‌العاده‌اي است. اميدوارم او همانند ليونل مسي تمام شود. در باشگاهش قدرتمندانه بازي کند، ولي هيچ کاري براي تيم ملي کشورش انجام ندهد.»

 نيمار 18 ساله به تازگي قهرمان کوپاليبرتادورس، ليگ قهرمانان آمريکاي جنوبي شده است.

 



+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1390برچسب:,ساعت 15:52 توسط Mostafa Mirzaei |

دستيار فصل گذشته علي دايي به تيم فوتبال استقلال پيوست


 محمدرضا مولايي بدنساز فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس با حضور حميد استيلي در فصل جديد، از اين تيم جدا شد.
 مولايي امروز در باشگاه استقلال حضور يافت و پس از مذاکره با مسئولان اين باشگاه با آنها به توافق رسيد تا فصل آينده آبي‌پوشان را همراهي کند.
 قرار است مولايي از فردا کار خود را با استقلال آغاز کن



+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1390برچسب:,ساعت 15:48 توسط Mostafa Mirzaei |
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین