به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 547
بازدید کل : 180434
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1




تقدیم به کسی که مثل هیچ کس نیست...



+ نوشته شده در جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 20:14 توسط Mostafa Mirzaei |

مهاجم تيم ملي کشورمان بار ديگر تاکيد کرد اگر بخواهد در ايران بازي کند گزينه نخستش تيم پرسپوليس است.


مهرداد اولادی در مورد انتخاب تیم آینده‌اش ضمن بیان مطلب فوق افزود: همانطور که قبلا گفته‌ام دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم و اگر فوتبالم را در ایران ادامه دهم، گزینه نخستم این تیم خواهد بود.

وی ادامه داد: البته مدیر برنامه‌هایم در حال انجام مذاکره با تیم‌هایی است که خواهان عقد قرارداد با من هستند و طی روزهای آینده تکلیف نهایی‌ام مشخص می شود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پس از مشکلات بسیاری که در سال‌های گذشته داشتم با دریافت کارت پایان خدمت می توانم بدون هیچ مشکلی در اردوها و مسابقات به اتفاق تیم ملی شرکت کنم و تمام تلاشم این است که عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم و بتوانم به حقم در رده ملی برسم.

اولادی از تمایل خود برای بازی در تیم‌های خارجی یاد کرد و گفت: در صورتی که پیشنهادات خارجی‌ام خوب باشد، بدون هیچ مشکلی می توانم فوتبالم را در کشورهای دیگر پیگیری کنم.

اولادی در پایان بار دیگر تاکید کرد اگر شرایط مهیا شود دوست دارد که در پرسپولیس بازی کند و گفت: پس از سال‌های سختی که پشت سر گذاشتم قطعا بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌ام خواهم گرفت.

مهرداد اولادی طی دو فصل گذشته برای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بازی کرد و در فصلی که گذشت یکی از عوامل صعود این تیم گیلانی به دیدار نهایی جام حذفی بود



+ نوشته شده در جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 20:11 توسط Mostafa Mirzaei |

آخرين وضعيت نيمکت هاي ليگ يازدهم را در اين مطلب مرور مي کنيم، با اين توضيح که در حال حاضر فقط وضعيت مربيگري شاهين بوشهر و راه آهن نامشخص و در بلاتکليفي باقي مانده است.


 نقل ​وانتقالات تيم​هاي ليگ برتر در بخش مربيان در حال رسيدن به نقطه پاياني است و تا اين لحظه از جمع 18تيم ليگ يازدهم 16تيم مربيان خود را براي فصل آينده شناسايي کرده​اند.

 تا اين لحظه آخرين تيمي که سرمربي خود را معرفي کرده سپاهان است که بعد از کش​ و قوس​هاي فراوان و مطرح شدن نام علي دايي بالاخره با لوکا بوناچيچ به توافق رسيد تا اين مربي کروات که براي کار در بوشهر با مشکل مواجه شده بود به زودي راهي اصفهان و تيم سابق خود سپاهان شود.

 آخرين وضعيت نيمکت​هاي ليگ يازدهم و جابه جايي​هاي صورت​گرفته را در اين مطلب مرور مي​کنيم، با اين توضيح که در حال حاضر فقط وضعيت مربيگري شاهين بوشهر و راه​آهن نامشخص و در بلاتکليفي باقي مانده است.

 از جمع 18تيم ليگ يازدهم 11تيم فصل جديد را با همان مربياني اغاز مي​کنند که فصل گذشته را با آن​ها به پايان برده​اند. 3تيم صعود کرده از ليگ​يک هم در اين جمع قرار دارند و تا اين لحظه به مربياني که راه صعود را هموار کرده​اند وفادار هستند.

استقلال: پرويز مظلومي

ذوب​آهن: منصور ابراهيم​زاده

فولاد: مجيد جلالي

مس کرمان: صمد مرفاوي

ملوان: فرهاد پورغلامي

نفت آبادان: غلام پيرواني

صباي قم: عبدالله ويسي

نفت تهران: حسين فرکي

داماش گيلان: مهدي دينورزاده

مس رفسنجان: احمد سنجري

فجر سپاسي: اصغر کلانتري

  متحول​ شده​ها

 تعداد تيم​هايي که نيمکت​هاي خود را متحول کرده و با سرمربيان جديدي قرارداد بسته​اند تا اين لحظه به 5تيم رسيده است. اين​ها تيم​هايي هستند که با تغييرات فراوان بر روي نيمکت​هاي خود در انتظار موفقيت​هايي بيشتر از فصل گذشته هستند.

سپاهان: لوکا بوناچيچ

پرسپوليس: حميد استيلي

تراکتورسازي: امير قلعه​نويي

سايپا: مجيد صالح

شهرداري تبريز: ميودراگ يشيچ

 از جمع اين 5نفر مجيد صالح براي اولين بار وارد جمع سرمربي​ها شده و يشيچ هم بعد از چند سال به ليگ ايران بازگشته است.



+ نوشته شده در جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 20:9 توسط Mostafa Mirzaei |

بازيکنان تيم اميد از چند ساعت قبل از بازي مي دانستند که بازي رفت را برنده نشده اند، بلکه در اتفاقي عجيب نتيجه به سود عراق رقم خورده است.


فوتبال ايران مملو از اتفاقات شگفت انگيز است که نظيرش در هيچ جاي دنيا پيدا نمي شود. آخرين پرده از اين اتفاقات، امروز رخ داد و ناظر بازي که از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا به تهران آمده بود، به مسئولان تيم اميد ايران اعلام مي کند که نتيجه بازي رفت 3-0 به سود عراق رقم خورده است!

علت تغيير نتيجه بازي رفت، استفاده از کمال کاميابي نيا در اين بازي بوده که دو اخطاره بوده و مسئولان تيم اميد بي توجه به اين قضيه، او را نيمه دوم به زمين فرستاده اند. کنفدراسيون فوتبال آسيا هم پيش از بازي رفت کتباً به فدراسيون ايران اعلام کرده بوده که کاميابي نيا محروم است ولي اين نامه گويا «گم» شده است ! کامیابی نیا در بازی رفت مقابل قرقیزستان در دقیقه 59 و در بازی برگشت در دقیقه 73 کارت زرد گرفته بود که با یک جستجوی ساده بر روی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می توان گزارش هر دو بازی رفت و برگشت مقابل قرقیزستان را دید. این اتفاق در حالی افتاده است که برخی از رسانه ها هم قبل از بازی رفت با عراق به این موضوع اشاره کرده بودند و حتی حضور کامیابی نیا در زمین باعث تعجب گزارشگر بازی نیز شد!

اين اتفاق تاسف بار، از ظهر امروز جو تيم اميد را به هم ريخت و بازيکنان بي روحيه چنين نمايش نااميد کننده اي را رقم زدند.



+ نوشته شده در جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 20:6 توسط Mostafa Mirzaei |

 

شايد شما و تماشاگران در اين بازي فکر کرده باشيد که کادر فني ديوانه است از اول بازي به فکر گل زدن به عراق است در حالي که ما براي صعود تنها يک مساوي مي‌خواستيم.


عليرضا منصوريان در نشست خبري پس از بازي با تيم عراق، با تاييد شکست سه بر صفر تيم اميد در بازي رفت، گفت: متاسفانه امروز ساعت 11:30 در اردوي ما اتفاقي افتاد که همه بازيکنان پس از شنيدن آن تا 4 ساعت فقط گريه مي‌کردند.  اين اتفاق براي فوتبال ما يک فاجعه است. 4 ماه پيش يعني در اوايل اسفند به فدراسيون اعلام کردند که کمال کاميابي‌نيا دو اخطاره است و در بازي بعدي ايران نمي‌تواند بازي کند اما امروز در اردوي ما تازه به ما گفته‌اند که در بازي قبل نبايد از کاميابي‌نيا استفاده مي‌کرديم به همين خاطر بازي رفت سه بر صفر به سود عراق اعلام شده است.

منصوريان ادامه داد: پس از آن همه بازيکنان را قسم دادم که اين موضوع را به هيچ کس و حتي به خانواده‌هاي خود نگويند. تنها راهي که به ذهنم رسيد اين بود که کاري کنيم که حماسه ملبورن تکرار شود. به همين خاطر به کريم باقري زنگ زدم و گفتم الان به تجربه و روحيه‌اي که به ما مي‌دهي نياز داريم. تا ساعت 3 بعد از ظهر هنوز ترديد داشتم اين موضوع را به کي‌روش بگويم يا نه اما بالاخره اين موضوع را به او گفتم چرا که او سوپروايز تيم ماست. وقتي کي‌روش اين موضوع را فهميد يک ربع مات و مبهوت به من نگاه مي‌کرد. تنها کاري که ما در اين بازي مي‌توانستيم کنيم اين بود که با هم هم قسم شده و چهار گل به عراق بزنيم.

وي با بيان اينکه نمي‌خواهم بار اين شکست را از روي دوش خود بردارم، گفت: من سرمربي تيم هستم و مسووليت باخت دو بر صفر را مي‌پذيرم اما به من بگوييد در کجاي دنيا چنين اتفاقي مي‌افتد که يک فدراسيون به کادر فني تيمش نگويد کدام بازيکنان نمي‌توانند بازي کنند. شايد شما و تماشاگران در اين بازي فکر کرده باشيد که کادر فني ديوانه است از اول بازي به فکر گل زدن به عراق است در حالي که ما براي صعود تنها يک مساوي مي‌خواستيم.

منصوريان گفت: اين اتفاق بايد در کتاب گينس ثبت شود. نمي‌خواهم اسم کسي را بياورم و براي اينکه از حقانيت از بازيکن خودم دفاع کنم آبروي فرد ديگري ريخته شود.



+ نوشته شده در جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 20:2 توسط Mostafa Mirzaei |

نقل و انتقالات لیگ برتر تا کنون

تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهران جاسم کرار - علي حمودي-ميثم حسيني فيليپ آلوز دسوزا
سايپا پيروز قرباني - محمد منصوري  سعيد قزلباش
سپاهان عماد رضا  احسان حاج صفي-هادي عقيلي - محسن بنگر
راه آهن شهرري   ابوذر رحيمي - صالح خليل آزاد
تراکتور سازي  احمد آل نعمه - سياوش اكبرپور- احسان حاج صفي- ايگورکاسترو جاسم کرار
فولاد خوزستان رشيد مظاهري - امير شرفي - اميد خالدي - سروش رفيعي - عبدالله کرمي - حکيم نصاري علي حمودي
مس کرمان   پيروز قرباني - نبي باقري ها(#) - محمد منصوري
شاهين بوشهر   عماد رضا - آل نعمه - عبدالله کرمي -ستارزارع
صباي قم محمد عرب خراساني- محسن کرمي - محمد رضا وفايي - مجتبي مبيني -رسول بروش-حسن حجازي پور - احمد خرمالي - محمود تيغ نورد - مجيد هوتن - کريم اسلامي - ميلاد سليمان فلاح فرزاد حاتمي
داماش گيلان ابوذر رحيمي- محمد غلامي-عباس آقائي-ميلاد زنيدپور-جهانگيرعسگري - محسن بنگر - حامد شيري - فرزاد محمدي  
فجر سپاسي هادي ايماني - سعيد قزلباش - عباس کاظميان - حکيم حزباوي - صالح خليل‌آزاد -ستارزارع سروش رفيعي
پرسپوليس علي کريمي  مهدي شيري - سعيد حلافي
ذوب آهن   خلعتبري - ايگورکاسترو
استيل آذين   سياوش اكبرپور- محمد غلامي - ميلاد زنيدپور - هادي ايماني
شهرداري تبريز نبي باقري ها(#)  
نفت آبادان هادي رمضاني - سيامک کوهنورد - ميثم اميري - فونيکه سي - والري الکسانيان  
پاس همدان  فيليپ آلوز دسوزا - ديگو ماكسيمو هادي رمضاني
پيكان قزوين   جهانگيرعسگري
نفت تهران    سيامک کوهنورد
مس سرچشمه    
ملوان بندرانزلي    

 


# احتمالي


*بازيکنان سه تيم پاس همدان، پيکان قزوين و استيل آذين جزو بازيکنان سهميه ليگ برتري محسوب مي‌شوند و هر باشگاه نيز مجاز به استفاده از 6 بازيکن ليگ برتري خواهد بود.



+ نوشته شده در جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 19:56 توسط Mostafa Mirzaei |

مدافع اخراجي پس از جسله با استيلي با شروع تمرينات به پرسپوليس بازمي‌گردد.


حميد استيلي که روز گذشته قرارداد خود را با پرسپوليس ثبت کرد، صبح امروز در باشگاه حاضر و با شيث رضايي گفتگو کرد.
در اين جسله سرمربي پرسپوليس شرط هايي براي رضايي گذاشت که اين شروط را مدافع سرخ‌پوشان قبول کرد.
 در پايان اين جلسه قرار شد شيث رضايي با شروع کار در تمرينات حضور پيدا کند. البته قرار است گزارشي از جلسه بين استيلي و شيث رضايي به حبيب کاشاني، سرپرست پرسپوليس داده شود.



+ نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,ساعت 12:37 توسط Mostafa Mirzaei |

سرپرست باشگاه پرسپوليس با دروازه‌بان فصل گذشته سپاهان تلفني مذاکره کرد.


 حبيب کاشاني در مورد مذاکره با مهدي رحمتي براي حضور در پرسپوليس گفت: من هنوز با اين بازيکن ديداري نداشته‌ام و فقط تلفني با او صحبت کردم و بايد ببينيم در آينده چه پيش خواهد آمد.

 رحمتي فصل گذشته در تيم سپاهان حضور داشت و پيش از اين نيز با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کرده بود.

 



+ نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,ساعت 12:36 توسط Mostafa Mirzaei |



+ نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,ساعت 12:34 توسط Mostafa Mirzaei |



+ نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,ساعت 12:31 توسط Mostafa Mirzaei |
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین