به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 180052
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1





 

بر اساس اعلام کميته داوران فدراسيون فوتبال محسن ترکي به عنوان داور دربي هفتاد و يکم انتخاب شد.


پس از بررسی‌ها و جلسات کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای انتخاب داور دربی هفتاد و یکم سرانجام محسن ترکی به عنوان قاضی این مسابقه انتخاب شد.
رضا سخندان به عنوان کمک داور اول و محمد منصوری به عنوان کمک‌ داور دوم و هدایت ممبینی به عنوان داور چهارم و یدالله سلیمانی به عنوان ناظر داوری انتخاب شدند.
رضا غیاثی، عضو کمیته داوران در گفت‌گو با فارس خبر فوق را تایید کرد.
دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال روز جمعه ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.



+ نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,ساعت 22:12 توسط Mostafa Mirzaei |


 

حسن روشن جوانترين و محمد پنجعلي مسن ترين بازيکني است که دربي را تجربه کرده است.


 جوانترين بازيکن: حسن روشن (استقلال)

حسن روشن جوانترين بازيکني است که دربی را تجربه کرده است. روشن در دربی يازدهم که 11 اسفند 1351 انجام شد، 17 سال و 274 روز سن داشت و رکورد وي پس از 39  سال هنوز شکسته نشده است.

مسن ترين بازيکن: محمد پنجعلي (پرسپوليس)

کاپيتان اسبق پرسپوليس در دربی 37 که 11 دي 1371 در چارچوب سوپرجام باشگاههاي تهران انجام شد ، با 37 سال و 190 روز سن براي پرسپوليس بازي کرد. اين بازي با تساوي بدون خاتمه يافت.

***

جوانترين گلزن: حسن روشن(استقلال)

جوان اول استقلال در دهه پنجاه در دربی چهاردهم که 3 خرداد 53 انجام شد، زننده تک گل پيروزي بخش استقلال مقابل پرسپوليس بود. روشن در اين روز 18 سال و 357 روز سن داشت.

مسن ترين گلزن: کریم باقری( پرسپولیس)

کریم باقری در آخرین دربی پایتخت که سرخپوشان برنده شدند، زننده گل برتری پرسپولیس بود و 35 سال و 348 روز سن داشت و رکورد قبلی را که متعلق به محمود فکری بود، شکست.

***

جوانترين مربي: عزت الله وطنخواه (پرسپوليس)

عزت الله وطنخواه در بين همه مربيان پرسپوليس و استقلال که دربی را تجربه کرده اند، جوانترين مربي به شمار مي رود. وطنخواه در دربی هفدهم که 25 مهر 54 انجام شد و با پيروزي سرخپوشان همراه بود، با 32 سال و 258 روز سن روي نيمکت پرسپوليس نشسته بود.

مسن ترين مربي:  علي پروين (پرسپوليس)

علي پروين در دربی پنجاه و نهم که 14 آبان 84 انجام شد و پرسپوليس در ان شکست خورد، با 59 سال و 141 روز سن هدايت پرسپوليس را برعهده داشت. اين اخرين حضور پروين در دربی بود.

 

 



+ نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,ساعت 22:10 توسط Mostafa Mirzaei |


 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: درست است استقلال مجيدي را دارد اما ما تا کريمي را داريم غم نداريم.


 علیرضا محمد درباره آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: با تلاش کادر پزشکی و تمریناتی که در 2 نوبت داشتم در وضعیت بسیار خوبی هستم و خودم را آماده می‌کنم تا اگر کادر فنی صلاح بداند در دربی به میدان بروم.

 وی افزود: متاسفانه در بازی مقابل صنعت نفت و اردوی مشهد دچار مصدومیت شدم. اینکه می‌گویند من از پرسپولیس کنار گذاشته شدم خبری است که هدف از آن به حاشیه بردن پرسپولیس است و صحت ندارد.

 محمد در جواب سؤالی در خصوص گلزنی‌های مجیدی برای استقلال گفت: مجیدی بازیکن خطرناکی است اما ما چون علی کریمی را داریم غمی نداریم. در حال حاضر کریمی در بهترین روزهای خودش است و می‌بینید در یک لحظه می‌تواند 3 نفر را پشت سر بگذارد. پس قطعا باید دیگران برای مهار کریمی برنامه داشته باشند و ما زیاد نگران نباشیم.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دربی گذشته ناکام بودیم امیدوار هستم در این بازی به 3 امتیاز برسیم تا دل هوادارن را شاد کنیم.



+ نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,ساعت 22:9 توسط Mostafa Mirzaei |


 

نايب رييس فدراسيون فوتبال و رييس کميته داوران از هواداران پرسپوليس و استقلال خواست که از داور ديدار شهرآورد حمايت کنند تا او بتواند بهترين عملکرد خود را به نمايش بگذارد.


مهدي تاج افزود: ديدار شهرآورد را در پيش رو داريم و پيش بيني مي کنيم بازي بسيار خوبي را شاد باشيم .
وي ادامه داد: هواداران دو تيم در زيبا شدن اين بازي بسيار نقش دارند و بايد تنها با تشويق تيم خود به بالا رفتن کيفيت بازي کمک کنند.
نايب رييس و رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال در خصوص داور شهرآورد گفت: بزودي داور بازي را انتخاب مي کنيم اما فعلا هيچ فردي را مشخص نکرده ايم.
وي تصريح کرد: از هواداران مي خواهيم با حمايت از داور بازي به ما کمک کنند تا همچنان شاهد قضاوت خوب داوران کشورمان در شهرآورد ها باشيم.
وي اظهار داشت: داوران ما درگير مسابقات بين المللي هستند و هواداران و تيم ها بايد به هر داوري که براي اين بازي انتخاب شد، احترام بگذارند.



+ نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,ساعت 22:1 توسط Mostafa Mirzaei |

 

آناليزورهاي پرسپوليس عقيده دارند با توجه به سرعت گوش‌هاي استقلال، لزوم استفاده از يک مدافع محکم احساس مي‌شود.


حميد استيلي مثل همه مربيان ايران با کمبود گزينه در پست دفاع چپ روبه‌روست. در حال حاضر ابراهيم شکوري گزينه اول قرمزپوشان براي حضور در اين پست به شمار مي‌رود که کيفيت مناسبي از نظر بازي ندارد.
به گزارش سايت گل امروز حميد استيلي با محمد نصرتي صحبت کرده تا او با توجه به تجربه‌اش در اين پست به عنوان دفاع چپ به ميدان برود اما نصرتي زير بار اين پيشنهاد نرفته است. آخرين خبر از تمرين پرسپوليس حکايت از اين دارد که ممکن است مجتبي شيري دفاع وسط ديگر پرسپوليس به عنوان دفاع چپ به ميدان برود. آناليزورهاي پرسپوليس عقيده دارند با توجه به سرعت گوش‌هاي استقلال، لزوم استفاده از يک مدافع محکم احساس مي‌شد...



+ نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,ساعت 21:58 توسط Mostafa Mirzaei |


 

علي پروين گفت: چون مي دانم فوتباليست‌ها زياد حرف گوش نمي کنند در تمرين امروز پرسپوليس يک دقيقه حرف زدم.


علی پروین پس از حضورش در تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: با دعوت استیلی به تمرین پرسپولیس رفتم. قبلا هم دوست داشتم این کار را کنم اما ترسیدم حرف و حدیث پیش بیاید. خوشحال شدم خودم را در جمع پرسپولیسی‌ها دیدم.

وی افزود: شاگردان من مثل عاشوری، پنجعلی، محرمی، هلالی و فنونی‌زاده نیز امروز در کنار من در تمرینات بودند. باور کنید غم و غصه دلم تازه شد. چه خاطراتی با این بچه‌ها که نداشتیم. امیدوارم قدر این بچه‌ها را بهتر بدانند.

پروین ادامه داد: روی نیمکت نشستیم و با هم خیلی حرف زدیم. واقعا کیف کردم و به یاد گذشته افتادیم. امروز برای من روز خیلی شیرینی بود. چون اتفاقات جدیدی برایم افتاد.

وی خاطرنشان کرد: انشاءالله بازیکنان پرسپولیس یه‌کم بجنبند و بدشانس نباشند این بازی را می‌برند. ما که به دلمان خوب افتاده، حالا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

پروین در خصوص صحبت‌هایش با بازیکنان پرسپولیس گفت: ما خودمان این‌کاره‌ایم؛ من که می‌دانم اگر زیاد حرف بزنی فوتبالیست گوش نمی‌دهد. مرتب دم دهن همدیگر پچ پچ می‌کنند. به همین دلیل یک دقیقه با این بچه‌ها صحبت کردیم



+ نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,ساعت 21:52 توسط Mostafa Mirzaei |

راستش گفتم شاید از این همه خبر ورزشی که اکثرا هم تکرارین خسته شدید....

واسه همین این مطلب فوق العاده جالب رو واستون گذاشتم تا خستگیتون از بین بره....

واقعا قشنگه،،،

بهم اعتماد کنید و برید ادامه مطلب رو بخونید حالشو ببرید....




ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,ساعت 21:36 توسط Mostafa Mirzaei |

 

علي کريمي مي‌گويد داربي هميشه پراسترس بوده و هر تيمي که به لحاظ روحي - رواني در وضعيت بهتري باشد پيروز اين بازي خواهد شد.


   کاپيتان پرسپوليس در گفت و گو با سايت اين باشگاه به عملکرد مطلوب تيمش در بازي مقابل ذوب‌آهن و مسائل مربوط به بازي روز جمعه برابر استقلال اشاره کرد که متن آن در زير مي‌آيد.


* در برابر ذوب آهن و با وجود اينکه شما و ديگر ملي پوشان به دليل خستگي حتي يک جلسه هم با تيم تمرين نکرديد، عملکرد قابل قبولي داشتيد.

- به نظر من مهم عزم و انگيزه مثال زدني تيم است که خوشبختانه پرسپوليس روز به روز به اين هدف نزديکتر مي‌شود و در مورد خستگي ملي پوشان هم درست اشاره کرديد. ما واقعا خسته بوديم، ولي وقتي به جمع بازيکنان ملحق شديم و شور و نشاط بازيکنان را براي رويارويي مقابل ذوب آهن ديديم، باور کنيد خستگي را فراموش کرديم. ضمن اينکه ذوب آهن يکي از تيمهاي خوب و توانمند فوتبال کشورمان است که از بازيکنان کليدي بهره مي‌برد و اين موضوع نيز به جذاب‌تر شدن ديدار فوق کمک کرده بود. با اين حال من و ساير بازيکنان بايد براي رسيدن به قله موفقيت بيشتر زحمت بکشيم و بازي به بازي بهتر شويم.



+ نوشته شده در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,ساعت 17:31 توسط Mostafa Mirzaei |


 

بعد از دربي، تکليف اين دو بازيکن مشخص خواهد شد و بين نيکبخت و خليلي، يکي از آنها به پرسپوليس خواهد پيوست


حميد استيلي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، در طول شش ديداري که از ليگ مي‌گذرد، تيمش از در نوک حمله دچار مشکلاتي است. با مصدوميت اولادي و نوروزي و حتي وحيد هاشميان دست استيلي براي اين نقطه از زمين تيمش بسته است.
به گزارش سايت گل، حميد استيلي که به شدت دنبال جذب مهاجم براي تيمش مي‌گردد، اين روزها، دو مهاجم خارجي را در تمرينات تيمش حضور پيدا کرده‌اند، تا اگر نظر استيلي را جلب کردند، با پرسپوليس قرارداد ببندند. اما پس از مصدوميت نوروزي و به‌خصوص اولادي و هاشميان، در چند هفته گذشته، خبرهايي مبني بر صحبت حبيب کاشاني و حميد استيلي براي جذب دو مهاجم سابق اين تيم يعني عليرضا نيکبخت‌واحدي و محسن خليلي به گوش مي‌رسيد.
اين دو بازيکن که سابقه درخشش در پرسپوليس را دارند، از سوي سازمان ليگ به عنوان بازيکن آزاد شناخته شده‌اند و به‌راحتي مي‌توانند به تيم‌هاي ليگ‌برتري بپيوندند. با اين حال طي دو هفته اخير، حبيب کاشاني که علاقه فراواني به محسن خليلي دارد، صحبت‌هاي مثبتي را با اين بازيکن انجام داده، تا در صورت تاييد استيلي به پرسپوليس بپيوندد.
اما در سوي ديگر، حميد استيلي هم باب مذاکره با نيکبخت را آغاز کرد، وي هم به نتايج خوبي با مهاجم شماره 10 سابق تيمش دست پيدا کرد. اين در حالي است که نيکبخت با پيکان قرارداد بسته و در صحبت‌هايي عنوان کرده که اگر فرهاد کاظمي اجازه دهد، به پرسپوليس خواهم رفت.
در هر صورت، شنيده‌ها از آن حاکي است که بعد از دربي، تکليف اين دو بازيکن مشخص خواهد شد و بين نيکبخت و خليلي، يکي از آنها به پرسپوليس خواهد پيوست.



+ نوشته شده در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,ساعت 17:1 توسط Mostafa Mirzaei |


 

طبق اعلام پزشک تيم فوتبال پرسپوليس، منصوري به دليل مصدوميت در دربي 71 غايب خواهد بود.


   دکتر وجیهه‌الله چشم سری در خصوص آخرین شرایط مصدومان این تیم اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت هادی نوروزی و علیرضا محمد کاملا خوب شده و آنها مشکلی برای دربی هفتاد و یکم ندارند.

وی افزود: بر روی مهرداد اولادی نیز در حال کار کردن هستیم او را به بدنساز تیم سپرده‌ایم و به نظر می‌رسد که ایشان هم اگر اتفاق خاصی پیش نیاد در دربی هفتاد و یکم به میدان خواهد رفت.

وی در پایان درباره محمد منصوری گفت: متاسفانه این بازی دربی هفتاد و یکم را از دست داد چون از ناحیه عضله دو قلوی پا دچار مصدومیت و درد شده و تستی که مشخص شده که او دری هفتاد و یکم را از دست داده است ما تمام سعی و تلاش خود را برای همه بازیکنان انجام دادیم و جا دارد از بازیکنانی که با عشق و اشتیاق فراوان به خاطر خدمت به پرسپولیس تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند تا بهبودی کامل برسند تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

 



+ نوشته شده در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,ساعت 16:40 توسط Mostafa Mirzaei |
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین