به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 180045
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1





 

سمير نصري هافبک باشگاه منچسترسيتي در ديدار سه شنبه تيم ملي فرانسه مقابل روماني در چارچوب رقابتهاي مقدماتي يورو 2012 از ناحيه دست دچار شکستگي استخوان شد.


 این هافبک 24 ساله به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و تا دقیقه 90 در زمین حضور داشت اما گزارش ها حاکی از این است که او بعد از بازی در دستش احساس درد کرده که بررسی پزشکان شکستگی استخوان دستش را تایید کرد.
 
 نصری که اخیرا با رقم 23 میلیون پوند از آرسنال به من سیتی پیوست در اولین بازی اش برای این تیم نمایش فوق العاده داشت و در بازی مقابل تاتنهام سه پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کرد. سیتی در ادامه رقابتهای لیگ برتر شنبه میزبان ویگان خواهد بود.



+ نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:14 توسط Mostafa Mirzaei |

خبرگزاری فارس: رسول كربكندي و هافبك تيم فوتبال سپاهان براي ديدار با بازيكنان و كادر فني پرسپوليس در اردوي اين تيم حضور پيدا كردند.

خبرگزاری فارس: كربكندي و هافبك تيم فوتبال سپاهان در اردوي پرسپوليس حضور پيدا كردند
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب هفته پنجم ليگ برتر ساعت 20 فردا در اصفهان ميزبان ذوب آهن خواهد بود.

از همين رو اين تيم اردوي خود را هتل عباسي اصفهان تشكيل داده است. بعد از ظهر امروز رسول كربكندي و جانواريو هافبك تيم فوتبال سپاه دراردوي پرسپوليسي‌ها حضور پيدا كردند و با بازيكنان و كادر فني اين تيم به خوش و بش پرداختند.



+ نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:4 توسط Mostafa Mirzaei |


 

بعد از 9 ماه دوري از تيم ملي، رونالدينيو در ديدار شب گذشته مقابل غنا از ابتدا در ترکيب برزيل قرار گرفت و در مجموع نمايش خوبي ارائه داد.


 رونالدینیو، ستاره باتجربه فلامینگو، از بازگشت به تیم ملی برزیل در دیدار دوستانه مقابل غنا ابراز رضایت کرد و اظهار امیدواری کرد که در برنامه های مانو منزس برای رقابت های المپیک لندن نیز حضور داشته باشد.

بعد از 9 ماه دوری از تیم ملی، رونالدینیو در دیدار شب گذشته مقابل غنا از ابتدا در ترکیب برزیل قرار گرفت و در مجموع نمایش خوبی ارائه داد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من با خیلی از بازیکنان تیم تا به حال بازی نکرده بودم اما احساس خوبی داشتم. از اینکه به تیم ملی برگشتم و به تیم کمک کردم تا در این دیدار به پیروزی برسد خوشحالم.

اکنون باید در باشگاهم به سختی کار کنم زیرا رقابت های المپیک و جام جهانی در پیش است. بازی در این رقابت ها هدف من است."

مانو منزس هم در مورد این ستاره باتجربه تیمش گفت:" رونالدینیو اکنون از نظر شرایط بدنی وضعیت بهتری دارد. به همین دلیل، می تواند نمایش بهتری ارائه بدهد. او در مجموع نمایش خوبی ارائه داد و این چیزی است که ما از او انتظار داریم.
ما باید بعضی از جنبه های بازی مان را بهتر کنیم اما به اندکی زمان نیاز دارد."



+ نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 22:57 توسط Mostafa Mirzaei |


 

حبيب کاشاني با حضور در بيمارستان لانه از محمود خوردبين عيادت کرد.


محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس به دليل مشکلات کمر در بيمارستان بستري است و قرار است فردا تحت عمل جراحي قرار گيرد.

ازهمين رو حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس بعد از ظهر امروز به بيمارستان لاله رفت و از محمود خوردبين عيادت کرد. کاشاني براي خوردبين آرزو کرد که هر چه سريعتر از بيمارستان مرخص شود و به نيمکت تيم فوتبال پرسپوليس باز گردد.



+ نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 22:44 توسط Mostafa Mirzaei |


اسامي پيشنهادي هيئت مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس مشخص شد.
    

 بر اساس ليست پيشنهادي مطرح شده در وزارت ورزش و جوانان براي هيئت مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس، از مسعود زريبافان، اميررضا واعظي آشتياني، علي انصاري، خسرو دانشجو و علي فتح‌الله زاده براي باشگاه استقلال و جعفر کاشاني، محمود خوردبين،‌ علي پروين، محمدحسن انصاري فرد و حبيب کاشاني براي باشگاه پرسپوليس نام برده مي‌شود.

 در شرايطي که اعلام شده ايران تنها تا جمعه فرصت دارد تا ليست هيئت مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را براي AFC ارسال کند، بررسي‌ها نشان مي‌دهد که فدراسيون فوتبال يک هفته تا 10 روز آينده هم فرصت دارد تا ليست اوليه اسامي هيئت مديره را براي AFC بفرستد.

 از طرفي تا بررسي نهايي اسامي هيئت مديره توسط AFC مسئولان وزارت ورزش و جوانان سه يا چهار هفته فرصت دارند چنانچه بخواهند تغييري ايجاد کنند يا ليست ارسالي را تکميل کنند، ليست نهايي خود را به AFC ارائه دهند.

 اين فهرست يکي از فهرستهاي پيشنهادي ارائه شده به وزير ورزش و جوانان است که شنيده مي‌شود برخي از اين افراد نامشان حذف شده و احتمال تغييراتي در اين فهرست وجود دارد.

 



+ نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 22:23 توسط Mostafa Mirzaei |


پرونده دلالي در فوتبال و ناپاکي‌هاي فوتبال فارسي بار ديگر توسط عادل فردوسي‌پور گشوده شد. هر چند که فردوسي‌پور با به تصوير کشيدن بسياري از مسايل، پرده از دلالي‌ها و ناپاکي‌هاي فوتبال ما برداشت ولي پرونده ناگشوده ديگري در مورد اين موضوع باقي ماند که به دلال‌هاي بين‌المللي و ترانسفر بازيکنان بي‌نام و نشان به کشورهاي عربي مربوط مي‌شود.
    

درست فرداي برنامه نود يکي از اهالي فوتبال و شناخته شده اين رشته در امارات که قبلا مدير برنامه علي کريمي هم بوده با سردار عزيزمحمدي تماس گرفت و پرده از نوع جديدي از دلالي با کشاندن بازيکنان برداشت.

به نوشته روزنامه گل ، دانيال که هفت، هشت سالي است در دوبي به فعاليت‌هاي مربيگري بدنسازي و مدلينگ مي‌پردازد، وقتي با چند جوان ورزشکار و درمانده ايراني روبه‌رو شد، از سر دلسوزي پاي صحبت‌هاي آنها نشست و وقتي از اصل ماجرا با خبر شد، جلالي را به عنوان يکي از اهالي فوتبالي و ايراني وارد ماجرا کرد.

دانيال در مورد اين چند جوان ورزشکار ايراني اينچنين توضيح مي‌دهد: «ناراحتي و وضعيت اسفناک اين چند جوان ورزشکار ايراني باعث شد تا پاي صحبت‌هاي آنها بنشينم. وقتي برايم از بدبختي‌ها و گرفتاري‌هايشان گفتند، فهميدم که حسابي سرشان کلاه رفته. يکي از اين بچه‌ها که اهل کرمانشاه است، حدود 11 ميليون تومان خرج کرده و بقيه هم چهار، پنج هزار دلار پول داده‌اند. من خودم با فوتباليست‌هاي مشهوري مثل محسن بنگر دوست هستم و مي‌دانم که در فوتبال امارات چه مي‌گذرد.»

صحبت‌هاي دانيال در مورد وضعيت فوتباليست‌هاي آواره ايراني در دوبي بسيار تاسف‌بار است: «چون ابوالفضل جلالي يک چهره فوتبالي شناخته شده در دوبي است، او را در جريان اين موضوع و آوارگي اين جوان‌هاي فوتباليست قرار دادم و جلالي هم کلي وقت گذاشت و براي بچه‌ها دست اين دلال‌ها را رو کرد. آنطور که اين بچه‌ها براي ما تعريف مي‌کردند، هر کدام از آنها با پرداخت مبالغي به اين آقايان به دوبي رسيده‌اند و جالب اينکه در اينجا هم آقايان از دو تا پنج هزار دلار از اين بچه‌ها پول خواسته‌اند تا آنها را براي تست معرفي کنند. حتما اگر قرار باشد اينجا مسي هم از کسي تست بگيرد، چنين پول‌هايي پرداخت نمي‌شود. پدر يکي از اين بچه‌ها سرايدار مدرسه است و وقتي اين صحبت‌ها را شنيدم جگرم سوخت»

جلالي: ماجرا را به عزيزمحمدي گفتم
ابوالفضل جلالي را همه به عنوان يک چهره فوتبالي در دوبي مي‌شناسند. جلالي که مدتي عضو کادر فني تيم ملي بود، زماني را به روزنامه‌نگاري پرداخت و البته در يک برهه خاص هم به عنوان مشاور و مدير برنامه‌هاي علي کريمي فعاليت کرد. بدون شک شنيدن صحبت‌هاي جلالي براي اين بازيکنان جوان و مالباخته آنقدر شنيدني بود که آنها متوجه اشتباهاتشان شوند. جلالي در مورد اين پرونده به گل گفت: «متاسفانه افتضاح فوتبال ايران به دوبي هم کشيده شده است. براي چندمين بار با يک مشت بچه فوتباليست فقير و مالباخته روبه‌رو شدم که گول يکسري دلال را خورده‌اند. به محض اينکه با بچه‌ها صحبت کردم، به سردار عزيزمحمدي زنگ زدم و حتي شماره ايشان را به بچه‌ها دادم تا به محض بازگشت به ايران با خود سردار در مورد اين مسايل صحبت کنند.

چند وقت پيش چند بازيکن جوان را ديدم که اهل شيراز بودند و به خاطر فوتبال به دوبي آمده بودند. پس از آن هم چند جوان شمالي با همين وضعيت به من مراجعه کردند و حالا هم که اين بچه‌ها را ديده‌ام. آقايان دلال دو، سه هزار دلار از اين بچه‌ها گرفته‌اند و به آنها اعلام کرده‌اند که بايد دو، سه هزار دلار ديگر بابت تست دادن پرداخت کنند.»

جلالي که از سر دلسوزي به اين فوتباليست‌هاي جوان رسيدگي مي‌کند، هرگز باورش نمي‌شد که دلال ايراني به هموطنانش پيشنهادهاي عجيب و غريب داده باشد:«وقتي ديدم اين بچه‌ها مشکل جا دارند، آنها را از هتلشان به يک مسافرخانه بردم و تا توانستيم نصيحتشان کردم. ولي نکته عجيب اين است که آقايان دلال بعد از سه روز الافي به بچه‌ها پيشنهاد نوشيدني‌هاي غيرمجاز را داده‌اند تا به قول خودشان شب‌ها را کيف کنند. باز خدا پدر اين بچه‌ها را بيامرزد که از روي پاکي و روح ورزشکاري چنين کارهايي نکردند چون در اينجا (دوبي) هيچ چيز ضمانتي ندارد و معلوم نيست جوان‌هاي مردم بعد از رفتن به مراکز فساد سر از کجا در بياورند.»

شنيدن يک اسم و يک شخص خاص از دلالي که بعضي‌ از اين بازيکنان جوان به او مراجعه کرده‌اند نکته کليدي اين ماجرا است.در حالي که نامي شبيه «م» به عنوان دلال اصلي برده مي‌شود،‌مي‌شنويم که جناب دلال در تهران دفتر مسافرتي دارد و حتي مسافراني را به سفر حج مي‌برد! جلالي هم که درست به همين اندازه از دلال موردنظر شناخت دارد، ادامه مي‌دهد:«به جوان‌هاي ورزشکار ايراني بگوييد که اگر امثال علي کريمي،‌ مبعلي و يا کاظميان به دوبي رسيدند، فقط به دليل شهرت و توانايي‌هاي فني‌شان بود و همه اين بازيکنان را خود باشگاه‌ها انتخاب کردند.

 در دوبي و باشگاه‌هاي عربي هيچ کس از کسي تست نمي‌گيرد و لطفا گول اين صحبت‌ها را نخوريد. حتما جالب است که بدانيد يکي از اين جوان‌ها در تيم ملي دانشجويان هم بازي کرده و بعد از اين همه دويدن گول آقايان دلال را خورده است. الان که ساعت حدود 18 است، بچه‌ها به سراغ دلال موردنظر رفته‌اند و مي‌خواهند حق‌شان را بگيرند. هر چند که بعيد است آنها به پول‌شان برسند ولي اميدوارم که حداقل بتوانند پاسپورت و بليت برگشتشان را بگيرند و از اين سرابي که در آن گير کرده‌اند به کشور خودشان بازگردند.»

ملاقات مالباخته‌ها و دلال‌ها به کجا انجاميد؟
جلسه فوتباليست‌هاي جوان ايراني با دلال موردنظر ديشب برگزار شد و فوتباليست‌هاي مالباخته در شرايطي پا به اين جلسه گذاشتند که مي‌دانستند پس گرفتن پاسپورت و پولشان کار خيلي سختي است. جناب دلال که هر بار پاي واسطه‌هاي ايراني و حتي عرب را به ميان مي‌کشيد،‌همه تلاشش را کرد تا واسطه‌هاي بيشتري را براي فرار از اين قضيه به ميان بکشد.
فوتباليست‌هاي جوان ايراني ديشب به هر ترتيبي بود، توانستند قرار ملاقاتي را با دلال موردنظر بگذارند و رو در رو با او مذاکره کنند ولي از آنجايي که جلسه آنها با جناب دلال خيلي طولاني شد، ما هم مثل همين فوتباليست‌هاي جوان با علامت بزرگي در مورد وضعيت آنها و سرنوشتشان روبه‌رو مي‌شويم و اميدواريم که پروسه مبارزه با ناپاکي‌هاي فوتبال ايران و خيانت به جوانان ورزشکار ايراني هر چه زودتر به سرانجام برسد.

 



+ نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 22:4 توسط Mostafa Mirzaei |

 

بررسي اجمالي به وضعيت خريدهاي تابستاني تيم‌هاي اروپايي مشخص مي‌کند که منچسترسيتي انگليس کماکان پرهزينه‌ترين باشگاه قاره سبز است.


  تيم دوم شهر منچستر از زماني که مالکيتش در اختيار کنسرسيوم متعلق به شيخ منصور، مالک اماراتي قرار گرفت، به تدريج به باشگاهي در عرصه اروپا تبديل شد که هزينه‌هاي سرسام‌آوري را صرف خريد‌ بازيکن مي‌کند.
 
آبي‌هاي آسماني که در چند سال گذشته با تغييرات بي‌شمار در کادر بازيکن، مربي و مديريتي مواجه شدند و گام در جاده ترقي گذاردند ، تابستان سال گذشته بيشترين هزينه‌ ممکن را صرف خريد بازيکن کردند و عنوان پرهزينه‌ترين تيم اروپايي را که تا آن هنگام اختصاص به رئال مادريد اسپانيا داشت، به خود اختصاص دادند.
امسال نيز اين تيم همچون فصل گذشته با صرف بيشترين رقم خريد بازيکن همچنان عنوان پرهزينه‌ ترين تيم اروپايي را به خود اختصاص داده است.
 
براساس آنچه در بيلان تيم‌هاي اين قاره ثبت شده، آبي‌هاي آسماني که اکنون توسط روبرتو مانچيني به تيمي بزرگ و قدرتمند تبديل شده‌اند و سرآلکس فرگوسن، مربي پرآوازه منچستريونايتد از اين تيم به عنوان رقيبي بس خطرناک و همچنين دشوار ياد مي‌کند، با صرف 93 ميليون يورو در پله اول فهرست تيم‌هاي ولخرج جهان قرار گرفته‌اند.
 
نکته جالب و عجيب در اين ميان اختصاص نيمي از اين رقم براي بازيکني آرژانتيني همچون سرخيو آخرو است. بازيکني که داماد ديگو مارادونا، اسطوره فوتبال جهان و آرژانتين است و اوايل تابستان درازاي 45 ميليون يورو از آتلتيکومادريد راهي جزيره شد تا افتخاراتي تازه در انگلستان کسب کند.
 
آن‌ها علاوه بر صرف چنين هزينه‌اي حتي ستارگاني نامدار همچون سمير نصري (26 ميليون يورو) از آرسنال و اوون هارگريوز(2 ميليون يورو) از منچستريونايتد را جذب کردند.
 
*سن‌ژرمن باشگاهي که قدم در راه من‌سيتي گذاشت
پس از من‌سيتي عنوان ولخرج‌ترين باشگاه به تيم فرانسوي پاري سن‌ژرمن رسيد. اين تيم پاريسي که تا گذشته‌هاي نه چندان دور از بودجه مالي معقولي در ميان تيم‌هاي فرانسوي برخوردار بود و همواره خريدهاي منطقي انجام مي‌داد با تغيير مديريت و حضور قطري‌هاي ثروتمند اکنون به تيمي شبيه به منچسترسيتي دو، ‌سه سال قبل تبديل شده که مي‌خواهد هزينه گزاف کند و ستاره بخرد تا در لوشامپيونه فرانسه و اروپا سري در ميان سرها درآورد و صد البته رقيبي براي قهرماني‌هاي قاره‌اي چند سال بعد باشد.
 
مطابق آمار، پاريسي‌ها نزديک به 87 ميليون يورو صرف بازيکن کردند، آنها براي اين منظور بازيکناني همچون نيکولاس دوشه ( 6 ميليون يورو)، سيرگيو سالواتوره (10 ميليون يورو)، ميلان بيساويچ (4 ميليون يورو)، ديگو لوگانو (14 ميليون يورو)، لوييک رمي (250 هزار يورو)، محمد سيسوکو (7 ميليون يورو)، خاوير پاستوره (30 ميليون يورو)، جرمي منز(15 ميليون يورو)، کوين گاميرو (13 ميليون يورو) و ... را جذب کردند تا اکنون در رتبه دوم چنين فهرستي جاي گيرند.
 
*دست به جيب شدن بانوي پير پس از مدت‌ها
آمار موجود مشخص مي‌کند تيم يوونتوس بانوي پير ايتاليا براي کسب جايگاه گذشته خود در ميان تيم‌هاي باشگاهي سري آ و اروپا راه چاره را در انجام خريد‌هاي سنگين ديده است.
 
توريني‌ها حدود 86 ميليون يورو هزينه کردند تا اولين تيم کالچو به لحاظ صرف هزينه براي جذب بازيکن در تابستان امسال باشند، ضمن آنکه در رتبه اروپايي مربوط به تيم‌هاي پرخرج جايگاه سوم را از آن خود کردند.

راه‌راه‌پوشان دل‌آلپي براي رسيدن به چنين رکوردي بابت آلساندرو ماتري (16 ميليون يورو)، آموري (7 ميليون يورو)، فابيو کواريلا (17 ميليون يورو)، مارکو وچينيچ (22 ميليون يورو)، اليا اليرو (10 ميليون يورو)،‌ آرتور ويدال (20 ميليون يورو)، آندرا پيرلو (10 ميليون يورو)، کلاديو مارکيسيو (18 ميليون يورو)، لئوناردو بونوچي (13 ميليون يورو) ، جيورجيو کيليني (26 ميليون يورو) و ... چنين هزينه‌‌ سرسام‌آوري داشتند.
 
نکته مهم در اين ميان هزينه‌هاي زيادي است که تيم چلسي امسال بابت خريد بازيکن انجام داد.

اين تيم انگليسي براساس تخمين کارشناسان ليگ برتري، با تفاوت بسيار جزيي نسبت به يوونتوس و بسيار نزديک با اين تيم هزينه، صرف خريد ستاره کرده است.
در مورد آبي‌پوشان نيز گفته مي‌شود مقامات اين تيم براي به خدمت گرفت نفرات مورد نظر وياس بواس سرمربي جديد اين تيم بالغ بر 85 ميليون يورو هزينه صرف کردند.

در اين حال بازهم عجيب‌تر آنکه بازيکناني شاخص بيشماري وجود دارند که به ديگر تيم‌ها قرض داده شده‌اند:
1- امانوئل آده‌بايور به تاتنهام تا پايان فصل جاري
2-روکه سانتاکروز، به بتيس اسپانيا تا پايان فصل جاري
3- ديويد گونزالس، به آبردين اسکاتلند تا ماه دسامبر
4-ديريک بوياتا، به بولتون تا ابتداي ژانويه
5- ولاديمير وايس، به اسپانيول اسپانيا تا ابتداي ژانويه
6- عبدي ابراهيم به نيمگن هلند تا پايانج فصل اري
7- مايکل جانسون به لسترسيتي تا پايان فصل جاري

* حقايق ناگفته
فهرست 10 تيم پرهزينه و به زعم بسياري ولخرج فصل نقل و انتقالات تابستاني به خودي خود بيان‌گر حقايقي است که شايد کمتر گفته شود و به چشم آيد.
 
به‌عنوان نمونه در بين 10 تيم اول رده‌بندي ولخرج‌ترين باشگاه‌ها 4 تيم انگليسي (منچسترسيتي، چلسي، ليورپول و آرسنال) قرار دارد، حضور يک تيم فرانسوي (پاري‌سن‌ژرمن) نيز در اين ميان جالب توجه است، 3 تيم ايتاليايي (يوونتوس، آ.اس.رم و ناپل) شايد بار ديگر توجه را به کالچو جلب کند.
 اما حضور يک تيم روسي (آنژي ماخاچکالا) و رقابت با غولهاي اروپايي نشان دهنده ظهور تيم‌هاي گمنامي است که قابليت رقابت با مدعيان درجه اول قاره سبز را دارند و در پايان يک تيم از اسپانيا با نام اتلتيکو مادريد که با واگذاري آگرو و خريد فالکائو در فصل نقل و انتقالات خبرساز شد.
اما نکته عجيب ديگر چنين فهرستي، عدم حضور بزرگان نامي قاره يعني بارسلونا و رئال‌مادريد اسپانيا يا منچستريونايتد انگليس است.
 
اين تيم‌ها که در گذشته بيشترين سهم خريدها را در فصل نقل و انتقالات از آن خود داشتند امسال بيشتر با اتکا به نفرات موجود در کادر، بسيار هوشمندانه در مقام تنها خريد براي نقاط ضعف خود رفتند يا اينکه سعي کردند با خريد بازيکناني مفيد و با قيمتي مناسب قابليت‌هاي فني خود را با عدم ايجاد فشار بر توان مالي باشگاه متناسب سازند.

*فهرست 10 تيم پرخرج تابستان امسال
 1- منچسترسيتي انگليس، حدود 93 ميليون يورو

2-پاري‌سن‌ژرمن فرانسه حدود 87 ميليون يورو

3-يوونتوس ايتاليا، حدود86 ميليون يورو

4-چلسي انگليس، بالغ بر 85 ميليون يورو

5-آ.اس.رم ايتاليا، حدود 79 ميليون يورو

6-آتلتيکومادريد اسپانيا، حدود 71 ميليون يورو

7-ليورپول انگليس، بالغ بر 65 ميليون يورو

8-آرسنال انگليس، حدود 62 ميليون يورو

9-آنژي ماخاچکالا روسيه، حدود 62 ميليون يورو

10-ناپل ايتاليا، حدود 61 ميليون يورو

 



+ نوشته شده در سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:39 توسط Mostafa Mirzaei |

 

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خيالتان راحت باشد چرا که پرسپوليس دربي را نمي‌بازد.


   حسین بادامکی در خصوص بازی روز پنجشنبه برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. چون این مسابقه قبل از دربی است شرایط را سخت‌تر می‌کند، اما می‌خواهیم فاصله خود را تا صدر جدول کم کنیم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیم خطرناکی است و با شرایطی که گفتم برد برابر ذوب‌آهن 6 امتیازی خواهد بود. فقط به پیروزی فکر می‌کنیم چون باید در جمع مدعیان باشیم.

هافبک پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و هیچ ترسی از حریفان نداریم. از تعطیلات لیگ بهره‌ کافی را بردیم و از نظر بدنی و تاکتیکی خیلی بهتر شدیم.

بادامکی خاطر نشان کرد: با اضافه شدن ملی‌پوشان تنها مشکل تیم وجود 3 مصدوم خواهد بود که با تلاش پزشک تیم آنها به بازی برابر استقلال خواهند رسید.

وی در خصوص غیبت حدادی‌فر در دیدار برابر پرسپولیس عنوان کرد:‌ وی بازیکن ملی‌پوش و بسیار خوبی است اما اصلاً به غیبت او فکر نمی‌کنم. در صورت بودن یا نبودن حدادی‌فر تلاش می‌کنم بهترین بازی را در میانه میدان انجام دهم.

بادامکی افزود: غیبت حدادی‌فر به ذوب‌آهن آسیب می‌زند نه پرسپولیس، ذوب‌آهن بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند جای حدادی‌فر را پر کنند، اما فراموش نکنید که ما هم پرسپولیس هستیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص این موضوع که خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس در دربی بازنده خواهند بود تصریح کرد: خیلی‌ها چه کسانی هستند؟ شرایط دربی متفاوت است اگر تیمی تمام بازی‌های خود را در لیگ برتر پیروز شود امکان دارد دربی را واگذار کند و برعکس تا روز مسابقه اتفاقات زیادی می‌افتد و باید اعلام کنم که خیالتان راحت ما بازنده نیستیم.

 



+ نوشته شده در سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:35 توسط Mostafa Mirzaei |

 

از شنبه يک بازيکن نيوزلندي در تمرينات استقلال شرکت مي‌کند.


  مسئولان باشگاه استقلال براي کمبود مهره در خط دفاع با نظر کادرفني به فکر مقدمات حضور يک مدافع خارجي هستند. در همين راستا قرار است شنبه هفته آينده يک بازيکن اهل نيوزلند در تمرينات آبي پوشان شرکت کند.

اين بازيکن "استيون اولد" نام داد که سابقه بازي در ليگ برتر اسکاتلند را دارد. اولد 25 ساله است و 191 سانتي متر قد دارد.
در صورتي که وي بتواند در تمرينات استقلال نظر مربيان را جلب کند با اين تيم قرارداد امضا مي کند.

 



+ نوشته شده در سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:25 توسط Mostafa Mirzaei |


 

مارکو فان باستن معتقد است خريد جديد يوونتوس در سري آ خواهد درخشيد.


مارکو فان باستن ستاره اسبق میلان معتقد است الخرو الیا ملی پوش هلندی و خرید جدید یوونتوس در این تیم خواهد درخشید.

الیا 24 ساله هم اکنون در اردوی تیم ملی هلند حضور دارد،آنها خود را برای دیدار سه شنبه مقابل فنلاند در چارچوب مقدماتی یورو 2012 آماده می کنند.

الیا در روز پایانی مهلت نقل و انتقاالات با انتقالی 9 میلیون یورویی از هامبورگ به یوونتوس پیوست.

فان باستن که سابقه بازی در سری آ با میلان را دارد معتقد است الیا در تیم کونته عملکرد موفقی خواهد داشت.

فان باستن می گوید:" الیا بازیکن بسیار سریعی است و از تکنیک بالایی نیز برخوردار است. او به خوبی می تواند بازیکن مقابل خود را پشت سربگذارد."

"الیا می تواند در یووه به یک پدیده تبدیل شود اما باید آزادی لازم را به او بدهند."

یووه برای جذب الیا 9 میلیون یورو هزینه کرده اما بسته به عملکرد او در این تیم ایتالیایی این رقم می تواند به 10 میلیون هم برسد.

Eljero Elia - Netherlands (Getty Images)



+ نوشته شده در دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,ساعت 21:55 توسط Mostafa Mirzaei |
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین