به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 180043
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1





 

قرار شد در ديدار سه شنبه تيم ايران با لباس سر تا پا سفيد و قطر با لباس زرشکي در زمين حاضر شوند. رنگ لباس داوران نيز زرد خواهد بود.


تیم ملی فوتبال ایران ساعت 19/30 روز سه شنبه به وقت دوحه (21 به وقت ایران) با لباس سفید به مصاف قطر در مرحله مقدماتی رقابتهای جام جهانی 2014 می رود.

جلسه "منیجر میتینگ" دیدار تیم های ایران و قطر روز دوشنبه در سالن اجتماعات ورزشگاه السد دوحه برگزار شد و از ایران عباس ترابیان سرپرست، خسرو والی زاده مدیر رسانه ای و غلامرضا ابراهیمی مدیر تدارکات تیم ملی شرکت داشتند.

با توجه به اینکه روز دوشنبه آخرین روز تعطیلات عید فطر در قطر است، ترابیان در ابتدای این جلسه عید را به همتای قطری خود تبریک گفت و از میهمان نوازی آنان تشکر کرد.

در این جلسه کلیه نکات فنی توسط ناظر مسابقه از سنگاپور و موارد داوری توسط سعد کمیل ناظر کویتی داوری و همچنین داوران اهل کره جنوبی به مسوولان دو تیم تذکر داده شد.

همچنین قرار شد در دیدار سه شنبه تیم ایران با لباس سر تا پا سفید و قطر با لباس زرشکی در زمین حاضر شوند. رنگ لباس داوران نیز زرد خواهد بود. ضمنا هیچکدام از دو تیم بازیکن محروم نداشتند که ناظر مسابقه به این دلیل از دوتیم قدردانی کرد.

تمرین در زمین اصلی

تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 19 امروز به وقت محلی به مدت یک ساعت در ورزشگاه اصلی (السد) تمرین خواهد کرد. تیم قطر نیز قبل از ایران در ساعت 18 در همین محل تمرین خواهد داشت.

بازیکنان تیم ملی ایران شب گذشته و امروز را کاملا استراحت کردند تا برای تمرین عصر آماده شوند.



+ نوشته شده در دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,ساعت 21:48 توسط Mostafa Mirzaei |


 

قطر دو بار در مقدماتي جام جهاني با ايران همگروه بوده است که در هر دو بار نيز تيم ملي را به دردسر انداخته است.


 

  *نگاه کلی

  کشور کوچک قطر با یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت در خلیج فارس واقع شده و میزبان جام جهانی 2022 خواهد بود. فوتبال در قطر از دهه 40 میلادی با حضور کارگران شرکت های نفتی آغاز شد و فدراسیون فوتبال این کشور در سال 1970 تاسیس شد. اولین بازی ملی قطر نیز در همین سال برگزار شد و در واقع سابقه فوتبال ملی در قطر به 41 سال می رسد. لیگ فوتبال قطر از سال 1963 راه اندازی شد و در سال های اخیر با نام جام ستارگان برگزار می شود و بازیکنان سرشناس دنیا مثل باتیستوتا، گواردیولا، دی بوئر، روماریو و . . . در سال های اخیر بازی در لیگ قطر را تجربه کرده اند. السد، العربی، القطر و الغرافه سرشناس ترین باشگاههای این کشور هستند. بر خلاف بحرین، باشگاههای قطری بسیار ثروتمند و دارای امکانات کاملی هستند. حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای 2000 و 2011 آسیا بهتری نتایج قطری های در عرصه آسیاست.

 


*افتخارات ملی:

2 مقام قهرمانی و 4 نایب قهرمانی در جام خلیج فارس

نایب قهرمان جام ملتهای عرب 1998

 


*ورزشگاه ملی: خلیفه، دوحه

استادیوم ملی قطری ها در سال 1976 ساخته و در سال 2005 نیز بازسازی شد. این ورزشگاه 50 هزار نفری در سال های اخیر میزبان بازیهای دوستانه مهمی بوده است. فینال جام ملتهای 2011 آسیا نیز در همین محل برگزار شد.  تیم ملی ایران بارها در این ورزشگاه به میدان رفته است که آخرین بار سال گذشته در یک بازی دوستانه مقابل قطر بود.

 


*سرمربی:  سباستیائو لازارونی

لازارونی 61 ساله یکی از سرشناس ترین مربیان فوتبال برزیل است که یک ماه پیش هدایت قطر را بر عهده گرفت. او سرمربی برزیل در جام جهانی 1990 بود و در تیم های مختلف آسیایی مثل الهلال، القطر، الاهلی قطر و العربی کویت کار کرده است و افتخارات زیادی را نیز در سطح باشگاهی در برزیل، عربستان، ژاپن و قطر بدست آورده است. لازارونی با قطر شروع خوبی نداشته است و در 3 بازی گذشته به عراق و امارات باخته و با بحرین نیز مساوی کرده است.

 


*ستاره: سباستین سوریا

بازیکن 27 ساله اهل اروگوئه از سال 2006 تابعیت قطر را پذیرفت و از آن زمان تا امروز همیشه در ترکیب تیم ملی قطر بوده است. سوریا که در لیگ قطر با پیراهن نادی القطر به میدان می رود، در 57 بازی ملی23 گل برای تیم ملی قطر به ثمر رسانده است. سوریا در لیگ قطر نیز تاکنون 98 گل به ثمر رسانده تا نشان دهد که یک گلزن قهار است.

 


*سابقه حضور در جام جهانی

قطر تاکنون موفق به حضور در جام جهانی نشده است. البته این تیم در جام جهانی 2022 میزبان است و تلاش می کند تا آن زمان حداقل یک بار حضور در جام جهانی را تجربه کند. قطر برای اولین بار در مقدماتی جام جهانی 1974 شرکت کرد و تاکنون 89 بازی در این مسابقات انجام داده که 40 برد و 31 باخت بدست آورده است. بهترین نتایج این تیم نیز در مقدماتی 1998 و 2002 بود که به مرحله دوم مقدماتی رسید.

 


*مقدماتی جام جهانی 2014

قطر در پلی اف مقدماتی جام جهانی مقابل ویتنام قرار گرفت و به لطف بازی رفت موفق به صعود به مرحله گروهی شد. عنابی ها( لقب تیم ملی قطر) در بازی رفت 3- صفر پیروز شدند و با شکست 2-1 در بازی برگشت، در مجموع 4-2 ویتنام را پشت سر گذاشتند.قطر اولین بازی خود در مرحله گروهی را نیز با تساوی مقابل بحرین پشت سر گذاشت.

 

 

*نتایج اخیر

قطری ها پیش از آغاز مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی، در اردوی اروپایی خود نیز مقابل بایرن مونیخ 4-2  و مقبال لوزان سوئیس 3- صفر شکست خورد و با نوشاتل سوئیس نیز 1-1 کرد. این تیم در دو بازی ملی مقابل عراق و امارات با نتایج 1- صفر و 3-1 شکست خورد و در اولین بازی مقدماتی جام جهانی نیز در خارج از خانه با بحرین به تساوی بدون گل رسید.

*رتبه در رده بندی فیفا: هشتاد و هشتم در جهان، هشتم در آسیا

نکته: در مقدماتی جام جهانی 1998 شکست مقابل قطر در بازی برگشت باعث شد تا ایران راه سخت پلی آف را برای رسیدن به جام جهانی تجربه کند، در حالی که با یک برد مقابل قطر مستقیم به جام جهانی صعود می کرد. در مقدماتی جام 2006 نیز در مرحله اول مقدماتی و در بازی برگشت، تا دقایق پایانی تیم ملی تا آستانه حذف از مسابقات پیش رفت اما گل دیر هنگام هاشمیان باعث پیروزی ایران و راهیابی به مرحله دوم شد.

 



+ نوشته شده در دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,ساعت 12:35 توسط Mostafa Mirzaei |



 

تيم ملي فوتبال ايران در دومين ديدار مرحله اول گروهي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل فردا به مصاف قطر مي‌رود.


 

   در ادامه مرحله اول گروهی مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا و از هفته دوم این رقابت‌ها فردا 10 دیدار از گروه‌های پنج‌گانه برگزار می‌شود.

در یکی از دیدارهای حساس فردا و از گروه 5 تیم‌های ملی ایران و قطر در دوحه به مصاف هم می‌روند.

دو تیم در حالی از ساعت 21 (به وقت ايران) در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه مقابل هم قرار می‌گیرند که ایران پس از پیروزی روحیه بخش و شیرین خانگی مقابل اندونزی در دومین دیدار نیز در اندیشه دومین 3 امتیاز به سر می‌برد. در آن سو قطری‌ها نيز پس از توقف مقابل بحرین در منامه به دنبال نخستین پیروزی خود در راه جام جهانی 2014 هستند.

*تاریخچه دیدارهای دو تیم:
 در اندیشه دوازدهمین پیروزی

ایران و قطر فرداشب برای هفدهمین بار در تاریخ رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.
با نگاهی به آمار می‌توان به برتری ایران مقابل قطر در در همان نگاه اول پی برد. 11 پیروزی، 3 شکست و 2 تساوی نشان دهنده برتری تیم ملی کشورمان مقابل قطر است.

در زیر نتایج تمام نتایج دو تیم را در یک نگاه مرور می‌کنیم:
*سال 1367 (جام ملت‌های آسیا - دوحه) ایران 2 – قطر صفر

*سال 1375 (دوستانه – تبریز) ایران 2 – قطر صفر

*سال 1375 (دوستانه – دوحه) ایران یک - صفر قطر

*سال 1376 (مقدماتی جام جهانی 98 – تهران) ایران 3 – قطر صفر

*سال 1376 (مقدماتی جام جهانی 98 – دوحه) ایران صفر – قطر 2

*سال 1379 (دوستانه – دوحه) ایران 2 – قطر یک

*سال 1380 (دوستانه – دوحه) ایران یک - قطر 2

* سال 1381 (دیدارهای غرب آسیا – کویت) ایران 2 - یک قطر

*سال 1382 (مقدماتی جام جهانی 2006 – تهران) ایران 3 – قطر یک

*سال 1383 (مقدماتی جام جهانی 2006 – دوحه) ایران 3 قطر 2

*سال 1386 (دوستانه – دوحه) ایران یک – قطر صفر

*سال 1386 (دوستانه – دوحه) ایران صفر - قطر صفر

*سال 1387 (جام غرب آسیا – تهران) ایران 6 – قطر یک

*سال 1387 (دوستانه – دوحه) ایران یک – قطر صفر

*سال 1388 (دوستانه – دوحه) ایران 2 – قطر 3

*سال 1389 (دوستانه – دوحه) ایران صفر – قطر صفر


*پنجمین رویارویی در راه جام جهانی
  هرچند که 4 دیدار گذشته ایران با 3 پیروزی عملکرد بهتری را به ثبت رسانده اما در مقابل تک باختی که در کارنامه رویارویی دو تیم در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به ثبت رسیده را به سختی می‌توان فراموش کرد.
ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 1998 فرانسه در حالی در هفته آخر مرحله گروهی مقابل قطر قرار گرفت که با یک تساوی هم صعود به جام جهانی را جشن می‌گرفت، اما ملی‌پوشان ایران بازی را در خانه حریف با نتیجه 2 بر صفر واگذار کردند تا ضمن برکناری سرمربی تیم ملی، صعود به جام جهانی فرانسه نیز از مسیری دشوار (قطر، ایران را حریف ژاپن و سپس استرالیا کرد) ممکن شود.

یادآوری چنین خاطره تلخی می‌تواند تلنگری جدی برای شاگردان کی‌روش باشد تا غرور ناشی از پیروزی مقابل اندونزی نتواند سدی محکم برای رسیدن به دومین پیروزی باشد.
از سوی دیگر 6 امتیاز ناشی از دو پیروزی مقابل قطر در راه رسیدن به جام جهانی 2006 آلمان، کمک شایانی به تیم ملی ایران کرد.

*قطر با سرمربی برزیلی می‌آید
2 شکست و یک تساوی در کارنامه لازارونی
عمر حضور لازارونی، سرمربی برزیلی تیم ملی قطر روی نیمکت هدایت این کشور هنوز به یک ماه نرسیده است.
با توافق صورت گرفته با میلوان راجاوچ صربستانی، سرمربی سابق تیم ملی قطر و قطع همکاری با این مربی صربستانی، برای مرحله جدید مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 لازارونی،‌ سرمربی برزیلی باشگاه القطر به عنوان سرمربی جدید قطر انتخاب شد.
 
لازارونی، سرمربی تیم باشگاهی القطر که از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی عراق هم بود در نهایت به عنوان سرمربی تیم ملی قطر انتخاب شد.

پس از شکست قطر مقابل ویتنام در بازی برگشت مرحله دوم پلی‌آف مقدماتی جام جهانی در هانوی، قطری‌ها تصمیم به عدم همکاری با راجاوچ گرفتند. این در حالی بود که با این شکست هم قطر به مرحله گروهی صعود کرد.

قطر با سرمربی جدید در نخستین دیدارهایش طی دو بازی دوستانه به مصاف عراق و امارات رفت و مقابل هر دو تیم نیز شکست خورد.
این تیم در هفته اول مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 نیز مقابل بحرین به تساوی رسید تا در همین گام نخست 2 شکست و یک تساوی در کارنامه لازارونی به ثبت برسد.

*رده بندی فیفا؛ 35 پله اختلاف
تیم‌های چهارم و هشتم آسیا رو در روی هم
جدیدترین رده‌بندی تیم های ملی دنیا در حالی اعلام شد که تیم ایران با 559 امتیاز و یک پله صعود، در رده 53 جهان ایستاد، اما در آسیا همچنان پس از تیم های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی در مکان چهارم قرار گرفت. ایران در رده‌بندی قبلی 561 امتیاز داشت و در رده 54 ایستاده بود.
در این رده‌بندی قطر با 364 امتیاز در رده 88 تیم‌هیا ملی جهان ایستاد تا دو تیم 35 پله در جهان و 4 پله در آسیا از یکدیگر فاصله داشته باشند.

*تیم ملی 6 امتیازی می‌شود؟
شاگردان کی‌روش فردا شب برای کسب دومین پیروزی در حالی به مصاف قطر می‌روند که جمعه گذشته با گل‌های نکونام (2 گل) و تیموریان اولين برد خود را مقابل 80 هزار نفر برابر اندونزی جشن گرفت.
تنها مصدوم ايران، قاسم حدادي‌فر است و محرومي در اردوي تيم ملي وجود ندارد.

مردان کی‌روش در صورت پیروزی در بازی فردا ضمن تداوم صدرنشینی می‌توانند به صعود به مرحله بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 بیش از پیش امیدوار شوند.
از همین گروه فردا تیم ملی اندونزی از ساعت 16:30 میزبان بحرین است.

جدول رده‌بندی گروه پنجم رقابت‌ها به شرح زیر است:
1-ایران 3 امتیاز
2-قطر یک امتیاز
3-بحرین یک امتیاز
4-اندونزی بدون امتیاز

برنامه کلی دیدارهای فردا در گروه‌های پنج گانه به شرح زیر است:

گروه اول:
سنگاپور – عراق
اردن – چین

گروه دوم:
کویت – کره‌جنوبی
لبنان – امارات

گروه سوم:
کره‌شمالی – تاجیکستان
ازبکستان – ژاپن

گروه چهارم:
تایلند – عمان
عربستان – استرالیا

گروه پنجم:
اندونزی – بحرین
قطر – ایران

 



+ نوشته شده در دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,ساعت 12:30 توسط Mostafa Mirzaei |

سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: فقط يک باخت آورده‌ام و جرم و جنايتي مرتکب نشدم که فراري شوم.


 

    عبدالله ويسي در مورد وضعيت تيم صباي قم گفت: شکست برابر شاهين بوشهر ما را دشمن شاد کرد اما متاسفم که برخي رفتارهاي پليدی با من داشتند. اين درحالي است که من وظيفه‌ام را به عنوان يک مربي به خوبي انجام مي‌دهم و طرفدار فوتبال پاک هستم. کارشناسان مي‌گويند تيم تو خوب بازي مي‌کند اما نمي‌دانم برخي به دنبال چه چيزي هستند.

وي افزود: تمام تيم‌هاي دنيا شکست مي‌خورند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. صبا در 5 هفته فقط يک شکست داشته اما با من به گونه‌اي برخورد مي‌کنند که انگار جرم و جنايتي مرتکب شده‌ام. يکي مي‌نويسد گوارديولاي قلابي فراري شده است. چرا بايد فراري شوم؟ مگر قتل کرده‌ام؟ شايد ناراحت هستم که تلفن همراهم خاموش است. شايد نمي‌خواهم جواب آن فرد را بدهم و دوست ندارم صدايش را بشنوم.

ويسي تاکيد کرد: اکثر قريب به اتفاق خبرنگاران باشرافت هستند اما در اين قشر زحمت‌کش عده قليلي غرض‌ورزي مي‌کنند. اين درحالي است که کميته مسابقات مي‌خواهد از من تقدير کند. کارشناساني مانند صدر و ذوالفقارنسب از تيم من تعريف مي‌کنند اما برخي غرض‌ورزي مي‌کنند و با جملاتي که در روزنامه‌‌شان مي‌نويسند اشک فرزند من را در مي‌آورند. خدا اشک آنها را در بياورد. مگر من ايراني نيستم؟ گناهم سرمربيگري است آن هم در حالي که هيچ کس پشتم نبوده است. يک شکست در 5 مسابقه آمار بدي نيست.

سرمربي صباي قم در مورد اينکه تيمش دوباره به اوج باز خواهد گشت يا نه گفت: ‌هرچه خدا بخواهد همان مي‌شود. من تلاشم را مي‌ کنم اما آنهايي که با من دشمني دارند بدانند اگر من را هم برکنار کنند چيزي نصيب آنها نمي‌شود. با اين حال نمي‌خواهم با آبروي افراد بازي کنم و بگويم برخي چه خواسته‌هاي نامشروعي از من داشتند.

 



+ نوشته شده در دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,ساعت 12:25 توسط Mostafa Mirzaei |

    بازی برد مساوی باخت تفاضل امتیاز
 1 استقلال 5 4 1 0 7 13
 2 تراكتورسازي 5 4 0 1 6 12
 3 صبا باتری 5 3 1 1 2 10
 4 شاهين بوشهر 5 2 2 1 4 8
 5 سپاهان 5 2 2 1 2 8
 6 ذوب آهن 5 2 2 1 1 8
 - نفت تهران 5 2 2 1 1 8
 8 ملوان انزلی 5 1 4 0 4 7
 9 سایپا 5 2 1 2 1 7
 10 فولاد 5 2 1 2 -2 7
 11 راه آهن 5 1 3 1 0 6
 12 پرسپولیس 5 1 2 2 0 5
 13 صنعت نفت 5 1 2 2 -2 5
 14 فجر 5 1 2 2 -2 5
 15 شهرداری تبریز 5 1 2 2 -5 5
 16 داماش گیلان 5 1 1 3 -4 4
 17 مس کرمان 5 0 1 4 -4 1
 18 مس سرچشمه 5 0 1 4 -9 1

 



+ نوشته شده در دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,ساعت 12:20 توسط Mostafa Mirzaei |



 

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: به نظر من امير قلعه‌نويي بايد تندتر با کياني برخورد مي‌کرد.


 

    محمد حسين جعفري در مورد تصميمي که براي مهدي کياني گرفته اند، اظهار داشت: او فعلا حق شرکت در تمرينات را ندارد و در بازي با استقلال هم نيست. بعد از اين مسابقه و در هفته آينده کميته انضباطي در باشگاه تشکيل مي شود.

وي ادامه داد: کياني رفتار غير حرفه اي از خود نشان داده و در مصاحبه هايش هم دروغ پراکني کرده است. وقتي اين اتفاق افتاد خودم کنار تيم بودم و اصحاب رسانه هم حضور داشتند. قلعه نويي به کياني ايراد گرفت که چرا کند هستي و دور خودت مي چرخي و سپس از باغ آبادي خواست او را تعويض کند. کياني هم معترض شد و گفت اگر هيچ چيز نگويم شما پررو مي شويد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تصريح کرد: وقتي قلعه نويي هم اين صحبت را شنيد به او گفت برو بيرون. قلعه نويي که مشکل ندارد بخواهد به کسي اهانت کند. وقتي به مربي تيم مقابل 50،60 نفر اهانت مي شود بايد هم با بازيکن برخورد شود. معتقدم قلعه نويي بايد تندتر از اين با کياني برخورد مي کرد. البته منظورم از تند صحبت کردن اهانت نيست.

جعفري در مورد اينکه قلعه نويي خواستار اين است که کياني با يکي از بازيکنان ليگ برتري معاوضه شود،  گفت: ايشان کياني را در اختيار باشگاه قرار داده و در موردش تصميم گيري مي کنيم.

 



+ نوشته شده در دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,ساعت 12:17 توسط Mostafa Mirzaei |



 

کميته انضباطي سرمربي سابق مس‌کرمان و باشگاه استقلال را جريمه نقدي کرد.


 

     به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، دیدار دو تیم مس کرمان و فجر سپاسی شیراز که مورخ 2/3/90 در کرمان برگزار شد،داریوش صبوری مربی تیم شهید سپاسی و محمود فکری مربی مس کرمان مرتکب تخلفاتی شدند. بر همین اساس داریوش صبوری به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 000/000/10ریال جریمه نقدی محکوم شد.همچنین محمود فکری نیز با توجه به درگیری و تخلفاتش به توبیخ کتبی و پرداخت 000/000/10ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای استقلال تهران
در دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران هواداران دو تیم در دقایقی مرتکب تخلفات شدند. بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه فولاد خوزستان را به تذکر کتبی محکوم کرد.همچنین  باشگاه استقلال نیز به پرداخت 000/000/30 ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای صمد مرفاوی
 صمد مرفاوی سرمربي سابق تيم مس کرمان با اظهارنظرهای تحریک آمیز از طریق رسانه های گروهی مرتکب تخلفاتی شده است که بر اساس بند دو ماده 23 آئین نامه انضباطی  وی به پرداخت 000/000/30 ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 



+ نوشته شده در دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,ساعت 12:12 توسط Mostafa Mirzaei |


 

تيم فوتبال راه‌آهن در ديداري تدارکاتي برابر تيم دسته اولي فولاد يزد با نتيجه تساوي متوقف شد.


 

      تیم فوتبال فولاد یزد در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود روز گذشته در ورزشگاه اکباتان تهران میهمان تیم شاگردان علی دایی یعنی راه آهن بود و به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت.

در این دیدار که در سه وقت 30 دقیقه‌ای انجام شد تیم فولاد یزد در نیمه اول به گل دست یافت و تک گل تیم راه آهن نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

پیش از این قرار بود فولادی‌ها با سپاهان مصاف دهند که این مسابقه به دلیل انصراف تیم اصفهانی لغو شد.

 



+ نوشته شده در دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,ساعت 12:11 توسط Mostafa Mirzaei |

هافبک تيم ملي فوتبال ايران گفت: تيم ايران آنقدر توانايي دارد که بتواند با حمايت مردم بدون‌ دردسر به جام جهاني صعود کند.


 

  علي کريمي درباره آخرين وضعيت آمادگي تيم ملي فوتبال ايران پيش از بازي با قطر اظهار کرد: تيم ملي پس از بازي با اندونزي تمرينات خوبي را پشت سر‌ گذاشت و پس از يک‌جلسه تمريني ديگر در دوحه مهياي بازي سخت برابر قطر خواهد شد. گرما و رطوبت هوا در قطر بسيار زياد است اما آنها در ورزشگاه سيستم خنک‌کننده راه‌اندازي کردند که مي‌تواند تاثير اين شرايط را کم کند.

وي افزود: بازي با قطر به مراتب دشوارتر از مصاف با اندونزي است و بايد تلاش زيادي داشته باشيم تا در اين مسابقه خارج از خانه به پيروزي برسيم. اميدوارم بازيکنان با توانايي و هماهنگي بالايي ظاهر شوند و بتوانيم در دومين مسابقه مرحله گروهي هم به پيروزي برسيم.

کريمي درباره مسير تيم ايران تا رسيدن به جام جهاني 2014 برزيل گفت: تا صعود به جام جهاني راه زيادي در پيش است. ما حريفان سرسختي خواهيم داشت. قدرت‌هايي مثل ژاپن، استراليا، کره‌جنوبي و... حريفان بسيار جدي‌تري نسبت به قطر، بحرين يا اندونزي هستند. ما مي‌توانيم بازي‌هاي مرحله اول گروهي را حتي به مثابه بازي‌هاي تدارکاتي هم بنگريم تا تيم ملي پيش از حضور در مرحله بعد بتواند نقاط ضعفش را پوشش دهد.


هافبک تيم ملي با قدرداني دوباره از حضور تماشاگران انبوهي که براي ديدن مسابقه تيم ملي برابر اندونزي به ورزشگاه آزادي آمده بودند، در اين‌باره خاطرنشان کرد: هميشه بايد از حمايت مردم و هواداران تشکر کنيم. اميدوارم در بازي‌هاي خانگي آتي تيم ايران آنها ما را تنها نگذارند و باز هم حضور باشکوهي براي حمايت و تشويق تيم داشته باشند.

کريمي در پاسخ به اين سوال که پتانسيل تيم ملي با نفرات فعلي و سرمربيگري کارلوس کي‌روش را تا چه اندازه مي‌بينيد و اين تيم تا چه اندازه با حد ايده‌آل خود فاصله دارد، تصريح کرد: به هر حال تمام ستاره‌هاي ليگ در تيم ملي جمع شده‌اند و انگيزه زيادي براي پيشرفت و بهتر شدن دارند. ليگ ايران اين بازيکنان را توانسته به تيم ملي بدهد و کي‌روش هم مربي حرفه‌اي در سطح دنياست که مي‌تواند تيم خوبي با آنها بسازد. همه شرايط آماده است و فکر مي‌کنم تيم ايران براي بهتر شدن و رسيدن به حد ايده‌آل خود نياز به حمايت فراوان از سوي مردم دارد. تيم ملي با توانايي‌هايي که دارد مي‌تواند بدون دردسر به جام جهاني صعود کند اما مشروط به حمايت مردم.



+ نوشته شده در دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,ساعت 12:9 توسط Mostafa Mirzaei |

 

مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: بدون شک تصميم يوفا درست بوده و معتقدم که مسي بهترين بازيکن دنيا است.


  به نقل از آس اسپانيا، کريستيانو رونالدو در واکنش به سوالات متعدد خبرنگاران طي چند روز گذشته به خاطر انتخاب مسي به عنوان بهترين بازيکن اروپا از سوي يوفا گفت: شک ندارم که مسي نه تنها بهتر از من بلکه بهترين بازيکن جهان است.

وي افزود: تشابهات زيادي بين من و مسي وجود دارد به عنوان مثال هر دوي ما تکنيکي هستيم و هر دو در باشگاه‌هاي بزرگ و پر هواداري بازي مي‌کنيم و مربيان بزرگي هم داريم، اما من هرگز توانايي پوشاندن حقيقت را ندارم و مشخص است که مسي از من بهتر بوده و بهترين بازيکن جهان است.

 



+ نوشته شده در یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:3 توسط Mostafa Mirzaei |
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین