به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 569
بازدید کل : 180456
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1




 

تمرين امروز پرسپوليس با حضور رضا نورمحمدي در تمرينات گروهي پيگيري شد.


    تمرين امروز پرسپوليس از ساعت 10 صبح در زمين ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.

در اين تمرين بازيکنان ابتدا به حفظ توپ و پرسينگ، کار با توپ، حمله به دفاع و حرکات قدرتي و کششي پرداختند.

* هادي نوروزي و شيث رضايي به مدت 70 دقيقه اختصاصي تمرين کردند. همچنين عليرضا محمد به دليل مصدوميت جزئي و جواد کاظميان به دليل سرماخوردگي 55 دقيقه اختصاصي تمرين کردند.

* دروازه‌بان تيم اميدهاي پرسپوليس در تمرين امروز حضور پيدا کرد و همراه با قرمزپوشان به تمرين پرداخت.

* مهرداد اولادي در تمرين امروز آفتابي شد اما به دليل مصدوميت تنها نظاره‌گر بود.

* رضا نورمحمدي با دست آتل بسته در تمرين امروز حضور پيدا کرد و در تمرينات گروهي شرکت کرد.

* تنها 8 هوادار در تمرين امروز حضور پيدا کردند.

* عليرضا محمد دقايقي در انتهاي تمرين به يخ‌درماني پرداخت.

 



+ نوشته شده در یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:2 توسط Mostafa Mirzaei |

 

هافبک تيم فوتبال پيکان گفت: خوشحالي کردن به خاطر گل زدن و پيروز شدن جرم نيست و در بازي مقابل شاهين به هيچکس بي‌احترامي نکردم.


   محمد پروين در خصوص اتفاقات بازي پيکان با شاهين بوشهر اظهار داشت: با توجه به تدابير کادر فني و بازي خوبي که انجام داده‌ايم موفق شديم تيم شاهين را شکست دهيم. پيکان امسال تيم خوبي است و يکي از مدعيان صعود به ليگ برتر خواهد بود.

وي درباره اتفاقات بازي با شاهين و خوشحالي‌اش پس از گل گفت: اتفاق خاصي رخ نداده است. در يک بازي جذاب و ديدني موفق شديم شاهين را شکست دهيم و مزد تلاشمان را بگيريم.

بازيکن سابق پرسپوليس افزود: وقتي که گل زدم در محوطه 6 قدم ايستادم و خوشحالي کردم. مگر خوشحالي کردن بعد از زدن گل جرم است؟ من به هيچکس بي‌احترامي نکرده‌ام و باز هم مي‌گويم اين کار را انجام نمي‌دهم چون هميشه حرف پدرم را آويزه گوشم قرار داده‌ام که بايد احترام‌ها را نگه داشت.

وي يادآور شد: اگر خوشحالي کردم فقط به خاطر اين بود که با تلاش زياد گل زدم اما متاسفانه برخي‌ها به دنبال مسائل ديگري هستند و من اعلام مي‌کنم اصلا کاري با نيمکت نشينان حريف نداشتم.

پروين در پايان تاکيد کرد: 100 بار ديگر مي‌گويم احترام پيشکسوت بر من واجب است و به هيچ عنوان قصد بي‌احترامي و حرمت‌شکني نداشتم و نخواهم داشت. اگر در بازي‌هاي ليگ يک هم گل بزنم دوست دارم هميشه خوشحالي کنم چون انگيزه بالايي براي کمک به پيکان دارم.

 



+ نوشته شده در یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,ساعت 14:56 توسط Mostafa Mirzaei |


 

سرمربي تيم ملي با قدرداني از مجموعه فدراسيون گفت: از حرف‌هاي روز گذشته‌ام سوءبرداشت و سوءتعبير شد و منظور من اين بود که به حمايت افراد بيرون از فدراسيون نياز داريم.


   کارلوس کي‌روش پس از پايان تمرين تيم ملي در جمع خبرنگاران درباره ديدار روز سه‌شنبه مقابل قطر عنوان کرد: بازي سختي پيش رو داريم. قطر تيم خوب و قدرتمندي است و بازيکنان از مليت‌هاي ديگر که پاسپورت قطري دارد در اختيار دارند. با اين حال من به بازيکنانم اطمينان دارم و با اعتماد به نفسي که داريم براي سه امتياز به ميدان مي‌رويم.

وي اظهار داشت: من پيش از اين در ژاپن و امارات بودم و به عنوان سرمربي پرتغال و آفريقاي جنوبي نيز برابر تيم‌هاي آسيايي قرار گرفتم و شناخت خوبي از اين تيم‌ها دارم.

کي‌روش درباره آب و هواي گرم قطر خاطرنشان کرد: در اين باره کاري نمي‌توان انجام داد و بايد تحمل کرد و ما سعي مي‌کنيم تا آنجا که امکان دارد در هتل بمانيم و دور از اين آب و هوا باشيم و فقط در موقع تمرين به بيرون بياييم و در ساير دقايق استراحت کنيم.

اين مربي در پاسخ به سؤالي درباره روند رو به رشد تيم ملي و اينکه تا چه اندازه به اهدافش در اين زمينه رسيده، تاکيد کرد: ما در حال پيشرفت هستيم و اميدوارم اين روند پيشرفت روز به روز ادامه داشته باشد. ما هر روز خوب تمرين مي‌کنيم و تمرين به تمرين بهتر مي‌شويم و در نتيجه مي‌توانيم بازي به بازي نيز بهتر ظاهر شويم.

کي‌روش در باره حضور تماشاگران در ديدار با اندونزي و اينکه تاکنون سابقه نداشته مقابل چنين تيمي 70 هزار تماشاگر به ورزشگاه بيايد، گفت: تمام بازي‌ها از نظر ما سخت است و صعود به جام جهاني اصلا کار راحتي نيست. در مسابقات مقدماتي جام ملت‌هاي اروپا هلند 11 بر صفر سن مارينو را برد آن هم در شرايطي که ورزشگاه پر از تماشاگر بود. ما نبايد فکر کنيم که حريفانمان آسان هستند و بايد بدانيم همه مسابقات سخت و دشوار است. مردم در هر بازي بايد بدانند که حريف فرق نمي‌کند و به ورزشگاه بيايند و حمايت کنند.

  سرمربي تيم ملي در ادامه با اشاره به مصاحبه روز گذشته‌اش تصريح کرد: من ديروز درباره برخي موارد صحبت کردم ولي ظاهرا از حرف‌هاي من سوءبرداشت شده است و هرگز نگفتم فدراسيون همکاري نمي‌کند. من گفتم با وجود تلاش‌هاي کفاشيان و ترابيان ما به همکاري بيرون از فدراسيون همانند تماشاگران و اسپانسرها نياز داريم.

کي‌روش اضافه کرد: کساني که بيرون از مجموعه هستند، بايد کمک کنند تا ما به جام جهاني راه يابيم. ما بايد با تيم‌هاي بزرگ بازي کنيم و اردوهاي خوبي داشته باشيم. تيم‌هاي زير 19 سال، 16 سال و تيم اميد بايد شرايط خوبي داشته باشند و جا دارد از زحمات فدراسيون و تلاش‌هاي اين مجموعه قدرداني کنم. منظور من اين بود که افراد خارج از فدراسيون نيز بايد به ما کمک کنند و تعامل بيشتري داشته باشند.

سرمربي تيم ملي يادآور شد: من آدمي نيستم که اعتراض کنم و بيشتر نگراني‌هايم را گفتم. ما به سرمايه‌گذاري از طرف مجموعه بيرون از فدراسيون در تامين زيرساخت‌ها و ساير مواردي که مي‌تواند به ما کمک کنند نياز داريم.

کي‌روش اظهار داشت: هر روزي که مي‌گذرد يک روز از کشورهايي نظير ژاپن و استراليا عقب مي‌افتيم. ما به افراد حرفه‌اي نياز داريم. بعضي‌ها فکر مي‌کنند بعد از يک برد همه چيز خوب است در حالي که اينگونه نيست. باز هم مي‌گويم فدراسيون تلاش خوبي نشان داده اما ما به حمايت افراد بيروني و حمايت‌هاي مالي نيازداريم.

   سرمربي تيم ملي درباره سيستم بازي برابر قطر گفت: چيزي که مهم است اين است که بازيکنان در سيستم چگونه جواب مي‌دهند. اگر قرار بود سيستم نتايج را رقم بزند، کار ما خيلي راحت‌تر بود.

وي ادامه داد: روش من هميشه يک چيز است که به ميدان برويم و ببريم. نام حريف برايمان فرقي نمي‌کند. ما براي بردن بايد خوب دفاع و خوب حمله کنيم. همواره بايد اين کار را انجام دهيم.

کي‌روش در پايان درباره بازي با قطر گفت: بهتر است نقاط ضعف و قوت حريف را بعد از بازي بگويم اما قطر تيم خوبي دارد. من با مربي آنها در جام جهاني 90 ايتاليا ديدار کردم و مي‌دانم لازاروني مربي خوبي است. ما با 23 بازيکن به قطر مي‌رويم و حدادي‌فر را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. تمام بازيکنان لياقت حضور در ميدان را دارند و من به قدرت بازيکنانم ايمان دارم.

 



+ نوشته شده در یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,ساعت 14:53 توسط Mostafa Mirzaei |

 

عکس MRI مهرداد اولادي به آلمان فرستاده شد.


     مهرداد اولادي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در بازي مقابل شاهين بوشهر به شدت از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شد و حرف و حديث درباره حضور وي در دربي هفتاد و يکم اين روزها بر سر زبان‌ها افتاده است.

درمان او پس از اينکه زير نظر يک پزشک دچار مشکل شد به دکتر سودي مدير کلينک باشگاه پرسپوليس سپرده شد. براي بررسي بيشتر وي امروز از مچ پاي خود ام آر اي گرفت.

دکتر سودي مدير کلينيک باشگاه پرسپوليس در گفتگویی درباره آخرين وضعيت اولادي پس از تست امروز اظهار داشت : تمام تلاش خود را خواهيم کرد که اين بازيکن به ديدار روز 25 شهريور با استقلال برسد. بر همين اساس عکس ام آر اي اولادي را براي يکي از دوستانم در آلمان فرستادم تا با بررسي بيشتر در کلينک مخصوص‌اش نظر خود را اعلام کند. منتظر هستيم تا اين نظر در 2 روز آينده به ما اعلام شود اما ما هم تمرينات فيزيوتراپي خود را براي اولادي در نظر گرفتيم و وضعيت او کمي بهتر است.

 



+ نوشته شده در یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,ساعت 14:50 توسط Mostafa Mirzaei |


 

يکي از مديران فدراسيون فوتبال قطر ديدار اين تيم مقابل ايران را سرنوشت‌ساز خواند.


      به نقل از سایت فدراسیون قطر در اطلاعیه‌ای که توسط این سازمان انتشار یافت، مسئولان قطري اظهار امیدواری کردند که  هواداران اين تيم هنگام بازی با مردان کارلوس کی‌روش حمايت همه‌جانبه‌اي از قطر داشته باشند.

خالد الکواری، مدیر بخش تجاری این سازمان نيز در اين باره اظهار کرد: هواداران همیشه نفش بسزایی در موفقیت تیم ملی داشته‌اند، بازی با ایران دیداری بس مهم و سرنوشت‌ساز برای ما است که می‌تواند باعث پیشتازی در مسیر جام جهانی شود.
 
وی افزود: برای اينکه قطر بتواند به مرحله بعد راه یابد از هواداران قطری درخواست می‌کنیم در این جدال تیم ملی را تنها نگذاشته و به حمایت بپردازند.

مصاف ایران و قطر سه‌شنبه در ورزشگاه السد ساعت 21 به وقت تهران انجام خواهد شد.

 



+ نوشته شده در یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,ساعت 14:48 توسط Mostafa Mirzaei |

 

تماشاگران ايراني با حضور در ورزشگاه آزادي تهران در اولين ديدار تيم ملي ايران در مرحله سوم مسابقات انتخابي جام جهاني برزيل، نام خود را در رده نخست تماشاگران آسيا ثبت کردند.


        سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا روز يکشنبه نوشت: در هفته اول مرحله سوم مسابقات انتخابي جام جهاني 2014 برزيل بيش از 284 هزار نفر به تماشاي اين مسابقات آمدند که سهم ايراني ها بيشتر است.
در 10 ديدار برگزار شده ، 284 هزار و 710 نفر با حضور در ورزشگاهها به تماشاي مسابقات نشستند که ميانگين آنها براي هر ديدار 28 هزار و 471 نفر است.
ديدار تيم هاي ايران و اندونزي که در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد ، با 75 هزار و 800 نفر بيشترين تماشاگر را به خود اختصاص داد.
ديدار تيم هاي ژاپن و کره شمالي که در ورزشگاه سايتاما ژاپن برگزار شد نيز با 62 هزار نفر و ديدار تيم هاي کره جنوبي و لبنان که در سئول برگزار شد با 37 هزار و 655 نفر ، پس از ديدار ايران و اندونزي ، عنوان ديدارهاي پرتماشاگر هفته اول مرحله سوم مسابقات انتخابي جام جهاني 2014 برزيل را به خود اختصاص دادند.
کنفدراسيون فوتبال آسيا ، آمار تماشاگران ديدارها را به شرح زير اعلام کرد:
ايران و اندونزي در ورزشگاه آزادي تهران : 75,800 نفر تماشاگر.
ژاپن و کره شمالي در ورزشگاه سايتاما : 62,000 نفر تماشاگر.
کره جنوبي و لبنان در ورزشگاه گويانگ در گويانگ : 37,655 نفر تماشاگر.
استراليا و تايلند در ورزشگاه سنکورپ : 24,540 نفر تماشاگر.
عراق و اردن در ورزشگاه فرانسوا حريري در اربيل : 24,000 نفر تماشاگر.
چين و سنگاپور در ورزشگاه تودونگ : 17,000 نفر تماشاگر.
تاجيکستان و ازبکستان در ورزشگاه متالبورگ : 15,000 نفر تماشاگر.
عمان و عربستان سعودي در ورزشگاه سيب مسقط : 14,000 نفر تماشاگر.
امارات و کويت در ورزشگاه القطاره العين امارات : 8,715 نفر تماشاگر.
بحرين و قطر در ورزشگاه ملي منامة : 6,000 نفر تماشاگر. 
 



+ نوشته شده در یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,ساعت 14:44 توسط Mostafa Mirzaei |

 

با وجود اينکه «لگئا»کمپاني ايتاليايي براي تأمين لباسهاي تيم ملي ايران با فدراسيون فوتبال قرارداد سه ساله منعقد کرده بود، اما در کمال تعجب سفيدپوشان تيم ملي ايران با برند آل اشپورت پا به زمين چمن آزادي گذاشتند.


با وجود اينکه «لگئا»کمپاني ايتاليايي براي تأمين لباسهاي تيم ملي ايران با فدراسيون فوتبال قرارداد سه ساله منعقد کرده بود، اما در کمال تعجب سفيدپوشان تيم ملي ايران با برند آل اشپورت پا به زمين چمن آزادي گذاشتند.
در هفته گذشته اخباري مبني بر اختلاف فدراسيون فوتبال با شرکت لگئا به گوش رسيد. گويا بدقولي​هاي اين کمپاني در تهيه لباس تمرين و مسابقه براي تيم ملي موجب شده است که اين قرارداد به صورت يکطرفه از سمت فدراسيون فوتبال ايران فسخ شود.
البته به نظر مي​رسد کيفيت لباس​هاي ديشب تيم ملي در مقايسه با لباس​هاي لگئا به مراتب بهتر بود. انتظار مي​‌رود آل​اشپورت طرح ويژه​اي براي حمايت از لباس تيم ملي ايران ارائه دهد.



+ نوشته شده در جمعه 11 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:37 توسط Mostafa Mirzaei |

 

سرمربي تيم ملي فوتبال اندونزي گفت: در ديدار برگشت و با حمايت قاطع هواداران‌مان مي‌توانيم بازي را ببريم.


ويم رايس برگن پس از شکست 3 بر صفر مقابل ايران در نشست خبري پس از بازي گفت: به تيم ايران تبريک مي‌گويم. ما در نيمه اول متمرکز بازي کرديم و ديديد که اولين فرصت‌مان را در دقيقه 5 به دست آورديم.

وي ادامه داد: تيم ايران از لحاظ فيزيکي بهتر بود و بازيکنانش از ميانگين قدي بالايي برخوردار بودند. برهمين اساس 2 گل با ضربه سر خورديم که اين موضوع جاي تعجب ندارد چرا که ايراني‌ها برتر از ما بودند.

برگن تأکيد کرد: ايران سزاوار برد بود چرا که بهتر بازي کرد. آنها حتي در رده‌بندي فيفا هم از ما بهتر هستند.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا در ايران رو به دفاع مطلق نياورد، گفت: اين موضوع برمي‌گردد به بازي‌ خانگي و خارج از خانه اندونزي. ايران نيز با حمايت هواداران پرشور و بازي باکيفيتي که انجام داد توانست به اين برد برسد. البته ما هم خيلي خوب نبوديم و نتوانستيم توپ را از پشت محوطه جريمه به خوبي دفع کنيم.

وي تصريح کرد: ايران ضربات ايستگاهي زيادي به دست آورد و توانست از آنها به خوبي استفاده کند اما با اين حال معتقدم که در ديدار بازگشت در اندونزي و حمايت قاطع هواداران‌مان مي‌توانيم بازي را ببريم و شانس‌مان را براي صعود افزايش دهيم



+ نوشته شده در جمعه 11 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:36 توسط Mostafa Mirzaei |

 

بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: با مربي مانند کي‌روش و چنين بازيکناني به جام جهاني صعود مي‌کنيم.


فرهاد مجيدي پس از برتري 3 بر صفر برابر اندونزي در جمع خبرنگاران گفت: سه امتياز خوبي کسب کرديم. مردم هميشه از تيم ملي حمايت کرده‌اند و اگر تيم ملي همين گونه خوب بازي کند و نتيجه بگيرد حمايت مردم از تيم ملي ادامه خواهد داشت.

وي در مورد ديدار با قطر گفت: برابر قطر تيم ملي ايران بهتر بازي خواهد کرد زيرا اندونزي بسته بازي مي‌کرد و قطر اينقدر بسته بازي نخواهد کرد. ما با اين مربي و بازيکنان بزرگ به جام جهاني صعود خواهيم کرد.

مجيدي در مورد ناهماهنگي ملي‌پوشان در ديدار با اندونزي گفت: تيم ملي به مرور هماهنگ‌تر خواهد شد و اين ناهماهنگي طبيعي است. با گذشت زمان بهتر و هماهنگ‌تر خواهيم شد



+ نوشته شده در جمعه 11 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:34 توسط Mostafa Mirzaei |

 

دروازه‌بان تيم ملي ايران گفت: قول مي‌دهم به مرحله بعدي صعود کنيم.


مهدي رحمتي پس از برتري 3 بر صفر برابر اندونزي در جمع خبرنگاران گفت: در بازي‌هاي گروهي کار سختي داريم و تلاش مي‌کنيم تيم ملي بهترين نتيجه را بگيرد. اندونزي نيز تيم راحتي نبود و بازيکنان با هم همدل شدند تا در ديدارهاي رفت و برگشت تيم ملي را به موفقيت برسانند.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري که پرسيد آيا قول صعود ايران به مرحله بعد را مي‌دهيد، گفت: بله، من قول مي‌دهم و تيم ملي مي‌تواند به مرحله بعدي صعود کند



+ نوشته شده در جمعه 11 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:32 توسط Mostafa Mirzaei |
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین