كي‌روش: از حرف‌هايم سوءبرداشت شد
به نام خدا این وبلاگ فعالیت خود را از 15 اردیبهشت 1390 به طور رسمی آغاز کرده است. با ثبت نظرات خود در قسمت ((نظر دهید)) یا با ارسال پیامک به شماره 09139738158 ما را در اداره ی این وبلاگ راهنمایی و یاری فرمایید. با تشکر************************ ***************************** دل نوشته:::::::: یا اباصالح المهدی در چهار گوشه ی قاب قلبم تصویر نورانی توست،ای خورشید مشرقی،کی زمان تابیدنت فرا میرسد؟ فصلها تند وتند می آیند و می روند و برفهای زمستان به نهرهای خروشان تابستان تبدیل می شوند امّا هنوز از تو خبری نیست. نمیدانم تا کی باید چشم انتظار تو بود ؟ پس کی ظهور میکنی تا زمین از خواب بیدار شود و ابرها ببارند و آبی به صورت خواب آلود زمین بزنند و زمین با این آب وضو بگیرد و خود را برای آمدن تو آماده کند و باد حجاب ابرهای خاکستری را از مقابل خورشید کنار بزند تا بتواند آزادانه جهان را نور افشانی کند. ظهور کن تا نسیم با دستهای لطیفش غنچه های انتظار را نوازش کند تا بشکفند و عطر دوستی و محبت را در فضا بپراکنند. ظهور کن و به جغد شبخوان بگو که نالیدن بس است و به قناری ها بگو هماهنگ و همصدا سرود عدل و عشق را بسرایند و ما زمینیان بفهمیم که برادر کشی و ظلم به پایان رسید و کوچه ها و خیابانها را چراغانی و گل باران کنیم و با هدیه دادن گل نرگس ، مژده ی آمدن تو را به یکدیگر بدهیم.*****متن از منیر فحیانی*** اللّهم عجّل لولیّک الفرج
پرسپولیس سرور استقلال 1
زبانزد 1
جدیدترین وبلاگ سرگرمی و تفريحي جوانان و نوجوانان 1
بزرگترین سایت تفریحی و دانلود 1
عاشقی جرم قشنگیست 1
پرسپولیس سرور استقلال 1
عاشقانه 1
عکس توپ 1
باران 1
دانلود 1
تراختور اف سی 1
من کنت مولاه فهذا علی مولاه 1
Otaghack Magazine 1
دوستیابی لوکس بلاگ 1
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 1
پرسه در مه 1
ali-en 1
roozbeh tak 1
استقلال کهکشانی 1
سرگرمی های باحال 1
دانلود رایگان 1
قربانی پور 1
دانلود فیلمهای روز دنیا 1
farzad farzin 1
سلحشور 1
****lip2lip**** 1
تیزبال سیاه 1
دانلود موزیک ایرانیان 1
بانوی دو عالم 1
شاهزاده ایرانی 1
یک چمدان عکس 1
عشقهای همیشگی 1
کی منو دوست داره 1
پرسپولیس سلطان قلبها(وبلاگ قدیمی خودم ) 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظر و آدرس entezar246.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 585
بازدید کل : 180472
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1





 

سرمربي تيم ملي با قدرداني از مجموعه فدراسيون گفت: از حرف‌هاي روز گذشته‌ام سوءبرداشت و سوءتعبير شد و منظور من اين بود که به حمايت افراد بيرون از فدراسيون نياز داريم.


   کارلوس کي‌روش پس از پايان تمرين تيم ملي در جمع خبرنگاران درباره ديدار روز سه‌شنبه مقابل قطر عنوان کرد: بازي سختي پيش رو داريم. قطر تيم خوب و قدرتمندي است و بازيکنان از مليت‌هاي ديگر که پاسپورت قطري دارد در اختيار دارند. با اين حال من به بازيکنانم اطمينان دارم و با اعتماد به نفسي که داريم براي سه امتياز به ميدان مي‌رويم.

وي اظهار داشت: من پيش از اين در ژاپن و امارات بودم و به عنوان سرمربي پرتغال و آفريقاي جنوبي نيز برابر تيم‌هاي آسيايي قرار گرفتم و شناخت خوبي از اين تيم‌ها دارم.

کي‌روش درباره آب و هواي گرم قطر خاطرنشان کرد: در اين باره کاري نمي‌توان انجام داد و بايد تحمل کرد و ما سعي مي‌کنيم تا آنجا که امکان دارد در هتل بمانيم و دور از اين آب و هوا باشيم و فقط در موقع تمرين به بيرون بياييم و در ساير دقايق استراحت کنيم.

اين مربي در پاسخ به سؤالي درباره روند رو به رشد تيم ملي و اينکه تا چه اندازه به اهدافش در اين زمينه رسيده، تاکيد کرد: ما در حال پيشرفت هستيم و اميدوارم اين روند پيشرفت روز به روز ادامه داشته باشد. ما هر روز خوب تمرين مي‌کنيم و تمرين به تمرين بهتر مي‌شويم و در نتيجه مي‌توانيم بازي به بازي نيز بهتر ظاهر شويم.

کي‌روش در باره حضور تماشاگران در ديدار با اندونزي و اينکه تاکنون سابقه نداشته مقابل چنين تيمي 70 هزار تماشاگر به ورزشگاه بيايد، گفت: تمام بازي‌ها از نظر ما سخت است و صعود به جام جهاني اصلا کار راحتي نيست. در مسابقات مقدماتي جام ملت‌هاي اروپا هلند 11 بر صفر سن مارينو را برد آن هم در شرايطي که ورزشگاه پر از تماشاگر بود. ما نبايد فکر کنيم که حريفانمان آسان هستند و بايد بدانيم همه مسابقات سخت و دشوار است. مردم در هر بازي بايد بدانند که حريف فرق نمي‌کند و به ورزشگاه بيايند و حمايت کنند.

  سرمربي تيم ملي در ادامه با اشاره به مصاحبه روز گذشته‌اش تصريح کرد: من ديروز درباره برخي موارد صحبت کردم ولي ظاهرا از حرف‌هاي من سوءبرداشت شده است و هرگز نگفتم فدراسيون همکاري نمي‌کند. من گفتم با وجود تلاش‌هاي کفاشيان و ترابيان ما به همکاري بيرون از فدراسيون همانند تماشاگران و اسپانسرها نياز داريم.

کي‌روش اضافه کرد: کساني که بيرون از مجموعه هستند، بايد کمک کنند تا ما به جام جهاني راه يابيم. ما بايد با تيم‌هاي بزرگ بازي کنيم و اردوهاي خوبي داشته باشيم. تيم‌هاي زير 19 سال، 16 سال و تيم اميد بايد شرايط خوبي داشته باشند و جا دارد از زحمات فدراسيون و تلاش‌هاي اين مجموعه قدرداني کنم. منظور من اين بود که افراد خارج از فدراسيون نيز بايد به ما کمک کنند و تعامل بيشتري داشته باشند.

سرمربي تيم ملي يادآور شد: من آدمي نيستم که اعتراض کنم و بيشتر نگراني‌هايم را گفتم. ما به سرمايه‌گذاري از طرف مجموعه بيرون از فدراسيون در تامين زيرساخت‌ها و ساير مواردي که مي‌تواند به ما کمک کنند نياز داريم.

کي‌روش اظهار داشت: هر روزي که مي‌گذرد يک روز از کشورهايي نظير ژاپن و استراليا عقب مي‌افتيم. ما به افراد حرفه‌اي نياز داريم. بعضي‌ها فکر مي‌کنند بعد از يک برد همه چيز خوب است در حالي که اينگونه نيست. باز هم مي‌گويم فدراسيون تلاش خوبي نشان داده اما ما به حمايت افراد بيروني و حمايت‌هاي مالي نيازداريم.

   سرمربي تيم ملي درباره سيستم بازي برابر قطر گفت: چيزي که مهم است اين است که بازيکنان در سيستم چگونه جواب مي‌دهند. اگر قرار بود سيستم نتايج را رقم بزند، کار ما خيلي راحت‌تر بود.

وي ادامه داد: روش من هميشه يک چيز است که به ميدان برويم و ببريم. نام حريف برايمان فرقي نمي‌کند. ما براي بردن بايد خوب دفاع و خوب حمله کنيم. همواره بايد اين کار را انجام دهيم.

کي‌روش در پايان درباره بازي با قطر گفت: بهتر است نقاط ضعف و قوت حريف را بعد از بازي بگويم اما قطر تيم خوبي دارد. من با مربي آنها در جام جهاني 90 ايتاليا ديدار کردم و مي‌دانم لازاروني مربي خوبي است. ما با 23 بازيکن به قطر مي‌رويم و حدادي‌فر را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. تمام بازيکنان لياقت حضور در ميدان را دارند و من به قدرت بازيکنانم ايمان دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,ساعت 14:53 توسط Mostafa Mirzaei |



نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by Night-Skin

نایت اسکین ، مرجع قالب و ابزارهای وبلاگ نویسیابزار معرفی وبلاگ به دوستان

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین